نجمه خدمتی در دیدار مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی رمز موفقیتش را اعلام کرد: توسل به آقا علی بن موسی الرضا(ع)

امروز خراسان جنوبی- گروه خبر / نجمه خدمتی بانوی تیرانداز بیرجندی که چندین سال است نامش در صدر ورزش کشور، آسیا و جهان می‌درخشد هفته گذشته نخستین سهمیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد و در رسانه ملی، مطبوعات و شبکه های سراسری صدا و سیما سر تیتر خبرهایشان نجمه خدمتی بود.
نجمه که از بدو تولد، نامش در حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) از مادرشان نجمه خاتون برگزیده شده بود قهرمانی و افتخارات خود را از ایزد منان، توسل به امام هشتم(ع) و حمایت‌های بی‌دریغ پدر و مادرش و مربیان می‌داند. جامعه ورزش ایران این بانوی با اخلاق و معتقد را به عنوان الگوی ورزش به ویژه تیراندازی انتخاب کرده است. در این راستا و به منظور ارج گذاری موفقیت های این بانوی المپیکی، حجت الاسلام نصیرایی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به همراه حجت الاسلام قاسمی مسئول فرهنگی دفتر، سید حسین اصغری مسئول کانون تربیت بدنی آستان قدس در استان، مولوی مسئول روابط عمومی صدا و سیمای استان، خانم اسلامی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و خبرنگاران سیمای خاوران و مطبوعات به منزل خدمتی به دیدار نجمه رفتند. در این دیدار ابتدا اصغری گزارشی از فعالیت‌های نجمه خدمتی و هدف از این دیدار را بیان کرد.
سپس نجمه خدمتی مطالبی در خصوص قهرمانی اش در مسابقات و اینکه هر چه دارد از توسل به علی بن موسی الرضا(ع) داشته و چگونگی شرکت در مسابقات جهانی چین و راهیابی به مسابقات المپیک را مطرح نمود پدر نجمه خدمتی نیز در سخنانی به حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و بی مهری بعضی از مسئولان اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نیز با توجه به معنویات در ورزش، نقش کشورهای جهان و شخصیت زن مسلمان ایرانی در سکوهای قهرمانی و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی، از نجمه خدمتی در راهیابی به المپیک و قهرمانی اش در گذشته تقدیر و تشکر نمود.
در پایان ضمن ارادت حاضرین به پرچم متبرکه آستان ثامن‌الحجج(ع) از سوی نمایندگی آستان قدس تابلوی منقوش به نام امام هشتم(ع) و یک جلد کلام ا… مجید به نجمه خدمتی که قبل از اعزام به خادمیاری بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) مفتخر گردیده بود اهدا شد. نجمه خدمتی اولین طلای خود را در سال ۹۳ کسب کرد و تاکنون ۱۹ طلا، ۶ نقره و ۵ برنز در مسابقات ملی و بین المللی کسب کرده است.