رئیس هیئت دوچرخه سواری استان: ورک شاپ دوچرخه بجای ماشین برگزار شد

امروز خراسان جنوبی- قاسمی / رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اعلام کرد: ورک شاپ دوچرخه بجای مدرسه در شهرستان قاین برگزار شد. علوی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه امروز خراسان جنوبی با بیان اینکه در این کارگاه بیش از ۳۰ نفر حضور داشتند، گفت: این ورک شاپ را یک زن و شوهر به همراه فرزند خود در تمام کشور برگزار می کند. وی تصریح کرد: آنها تاکنون ۷ هزار کیلومتر را رکاب زده اند و از ۱۸ استان عبور کرده اند که در هر کدام از این استان ها این کارگاه را برگزار کرده اند. به گفتۀ وی هدف از این کارگاه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و هوای پاک می باشد که می توان از دوچرخه بجای ماشین برای انجام تمام کارها استفاده کرد و هیچ گونه مانع و مشکلی وجود ندارد.
برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسب هفته معلم
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارات خوب دوچرخه سواران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در رشته ترسال دو مقام اول و سومی و یک مقام تیمی داشتیم، همچنین در المپیاد استعدادهای برتر مقام های دوم و سوم را کسب کردیم و ۶ نفر از ورزشکاران ما به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که سه نفر آنها بانو و سه نفر دیگر آقا بوده اند. علوی اعلام کرد: به مناسبت هفته کار وکارگروهمچنین هفته معلم، همایش بزرگ دوچرخه سواری جام سلامتی و نشاط به همت هیئت ورزش های همگانی، هیئت دوچرخه سواری اداره تعاون و پایگاه کارگری شهید برونسی شهرستان بشرویه برگزار شد. به گفتۀ وی دوچرخه سواران مسیر استادیوم تختی میدان بسیج و بالعکس را رکاب زدند و سپس جهت تجدید میثاق در گلزار شهدای گمنام گردهم آمدند.
وی افزود: درپایان از ۴۹دوچرخه سوار با حضور رئیس اداره تعاون، مسئول اداره تامین اجتماعی، مسئول بسیج کارگری، مسئول کانون بسیج ورزشکاران و هیئت همگانی و مسئول هیئت دوچرخه سواری با اهدای جوایز، تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*