در جلسه تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مطرح شد : عزم جزم نیروی انتظامی برای تربیت پلیس تراز انقلاب

امروز خراسان جنوبی _ حسین زاده / رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مخالفت با ولایت فقیه مخالفت با رسول ا…(ص) است و عشق به ولایت باید همچون خون در رگهای نیروهای نظامی جاری باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی روز گذشته در جلسه تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، به قدردانی مقام معظم رهبری از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در سیل اخیر اشاره کرد و با ذکر اینکه هیچ چیزی برای نیروهای انتظامی ارزشمندتر از تایید و رضایتمندی اجتماعی نیست، افزود: اسلام منهای امامت، همان اسلام آمریکایی است و امام با وجود ۲۵۰ سال غربت ائمه اطهار آرزوی آنها را در منطقه حساس جهان در خاورمیانه محقق کرد و لذا دشمن تلاش می‌کند تا محاسبات را تغییر داده و مردم را از نظام و روحانیت جدا کند و حال آن که نقطه قوت و قدرت نظام اسلامی ما ولایت فقیه است.
آمریکا قدرت تحمیل اراده اش به ما را ندارد
وی با بیان اینکه آمریکا خیلی قدرتمند است اما قدرت تحمیل اراده اش به ما را ندارد، اضافه کرد: روزی که نظام تصمیم بگیرد جمهوری اسلامی ایران حتما قادر به تحمیل اراده خود به دشمنان خواهد بود و ما امروز آنقدر قدرتمند هستیم که بر روی موشک و عمق استراتژی ایران اسلامی مذاکره می‌کنیم و قطعاً کسانی که در این میدان مسابقه، سستی و تنبلی می کنند و اراده آنان در مقابل دشمن ضعیف می شود کاری از پیش نخواهند برد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با ذکر اینکه مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای تربیت پلیسی در تراز انقلاب و مطلوب نظام جمهوری اسلامی جزم کرده گفت: پلیس تراز انقلاب شاخص هایی دارد که انس با قرآن کریم از جمله این شاخص ها است و نیروی انتظامی در تعداد حافظین و قاریان قرآن کریم به لحاظ کمی و کیفی از مجموعه های برتر در نیروهای مسلح است و ۶۰ هزار نفر از کارکنان و اعضای خانواده آنان و سربازان این نیرو حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم هستند و امیدواریم تعداد حافظان کل قرآن کریم در نیروی انتظامی را در برنامه‌ ای ۵ ساله از ۳۰۰ نفر فعلی به یک هزار نفر افزایش دهیم. به گفته وی در استان متدین خراسان جنوبی که در نظام ولایت امام رضا(ع) قرار دارد کارکنان نیروی انتظامی استقبال خوبی از حفظ قرآن کریم دارند و فرماندهی انتظامی استان در سال ۹۷ رتبه برتر را در این راستا کسب کرده است. حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اولین گام در تربیت پلیس تراز انقلاب را طراحی و تدوین شاخص ها ذکر کرد و با اشاره به اینکه این شاخص ها با منابع بی زوال و فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی گردید، افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی تربیت معلمین شروع شده و امیدواریم با تربیت معلمین گام بزرگی برداشته شود.
اجرای طرح نسیم معرفت با هدف تربیت
و تعالی رفتار کارکنان ناجا
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر برخورد حکیمانه و اقتدار توأم با مهربانی پلیس تصریح کرد: در نیروی انتظامی به تعالی رفتار کارکنان توجه ویژه‌ای شده و طرح نسیم معرفت در همین راستا اجرایی گردیده است.
فرمانده انتظامی استان نیز گفت: در راستای برگزاری دوره های تربیت و تعالی رفتار کارکنان و خانواده‌های آنان تعداد ۲۴ دوره با شرکت ۸۰۹ نفر از کارکنان و ۵ دوره با شرکت ۶۰ نفر از اعضای خانواده کارکنان برگزار گردید.
رتبه برتر کشوری و استانی دارالقرآن
فرماندهی انتظامی استان
سردار مجید شجاع افزود: دارالقرآن فرماندهی انتظامی استان به عنوان برترین دارالقرآن از نظر کیفیت فعالیت های قرآنی، تربیت حافظان کل قرآن و قبولی بالای حافظان استان در آزمونهای تخصصی دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور برترین دستگاه اجرایی در فعالیت های قرآنی برای پنجمین سال متوالی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و برترین دستگاه اجرایی در فعالیت های قرآنی به ویژه حفظ قرآن در سطح استان برای ۵ سال متوالی از سوی دبیرخانه شورای عالی توسعه و فرهنگ قرآنی استان شناخته شده است. وی به تربیت نزدیک به ۴۰ حافظ کل قرآن کریم و ۳۰۰حافظ بالای ۵جزء طی ۵ سال اخیر در فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد.
معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان
در پایان این جلسه رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام عرفانی رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، حجت الاسلام محمدرضا عبداللهی را به عنوان رئیس جدید معرفی نمود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*