آخرین خبر :

حوادث

همزمان با مرگ مشکوک خانم دکتر فوق تخصص زنان که استاد دانشگاه و از سهامداران یک بیمارستان خصوصی در تهران نیز بود، تحقیقات جنایی در این پرونده آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه ۳۱ فروردین بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مشکوک خانم دکتری در مطب خصوصی‌اش در خیابان فرشته قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این زن ۴۵ ساله پزشکی مشهور، عضو هیأت علمی دانشگاه و دارای برد تخصصی است که هر روز برای طبابت به کلینیکش در خیابان فرشته رفت و آمد داشته است. همچنین مشخص شد وی فرزند ۲۰ ساله‌ای دارد و همسرش نیز پزشک است. در کنار جسد خانم دکتر مقداری داروی آرامبخش و سرمی وجود داشت که مشخص بود زن میانسال آن‌ها را به وسیله سرم به خود تزریق کرده است.

در ادامه بررسی‌های صورت گرفته فردی که با پلیس تماس گرفته بود، گفت: خانم دکتر ساعاتی قبل با من تماس گرفت و از من خواست که برای درد دل کردن به مطبش بروم. من هم بعد از پایان کارم راهی کلینیک شدم. اما در بسته بود چندین بار زنگ زدم، اما چون کسی در را باز نکرد، با کلیدی که قبلاً خانم دکتر در اختیارم قرار داده بود وارد شدم. با ورود به کلینیک با جسد خانم دکتر در حالی که سرم داخل دستش بود مواجه شدم. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۵ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند و به دستور بازپرس شعبانی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

 

 

 

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف قتل در جریان یک نزاع خانوادگی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: از ظهر روز گذشته طی چندین نوبت به ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه درگیری و نزاع خانوادگی در یکی از محلات اعلام شده بود که هربار با حضور ماموران در محل، افراد این خانواده به آرامش دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: این گزارشات ادامه داشت تااینکه حوالی ساعت سه بامداد گزارش دیگری از همان محله در خیابان مسعودیه تهران اعلام شد و سریعا ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه دوباره به محل اعزام شدند که در آنجا متوجه شدند مرد ۳۹ ساله ادعای قتل همسر ۳۸ ساله خود را دربرابر خواهرزن‌ها و برادرزن هایش مطرح کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: براساس گزارشات قبلی، سرآغاز درگیری این ماجرا بود که قاتل از اسفند سال گذشته با جواب‌های سربالای خود سعی کرده بود ماجرای قتل همسرش را از بقیه پنهان کند، تااینکه در مراجعات مکرر خواهرزن‌ها و برادرزن هایش بالاخره لب به بازگویی واقعیت می‌پردازد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: این مرد که فرزند چهارساله‌ای نیز از همسر خود دارد مدعی شده پنجم اسفند ماه گذشته حوالی ساعت پنج صبح، طی درگیری‌های متداول که با همسرش داشته است وی را با دست خفه می‌کند؛ متهم مدعی شد جسد همسرش را پس از اینکه مطمئن می‌شود هیچگونه علائم حیاتی ندارد، با پراید برادرش به تنهایی به حوالی امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز می‌برد و در همان حوالی میان نخاله‌هایی پرتاب می‌کند و به خانه اش باز می‌گردد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: با هماهنگی‌های قضائی انجام شده، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه اش از ارتکاب به قتل در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

 

حوله‌های تریاکی هم به بازار آمد

سرهنگ بخشنده گفت: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

قاچاق شیشه و تریاک با آغشته کردن به حوله و اسفنج/ کشف محلول موادمخدر در پوشش ظرف‌های روغن موتورسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جدیدترین شیوه‌ فعالیت قاچاقچیان گفت: این افراد برای آنکه به اهداف خود برسند، به دنبال شیوه‌های جدید برای انجام فعالیت‌های خود هستند؛ لذا پلیس هم از این شگردها غافل نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی سعی در بر ملا کردن نقشه‌های سوداگران دارد.


بیشتر بخوانید؛ پلیس در تعقیب قاتل فراری


سرهنگ بخشنده با اشاره به آخرین نمونه کشف شده از قاچاقچیان بیان کرد: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این محموله، حوله‌های آغشته به ۶ کیلوگرم شیشه و اسفنج آغشته به ۲ کیلوگرم تریاک را که قاچاقچیان سعی داشتند از طریق  محلول کردن موادمخدر در اقلام، آن‌ها را جابه جا کنند، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از قاچاق ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پوشش روغن موتور خودرو به صورت محلول خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد با این تفکر که بتوانند پلیس را فریب دهند، با محلول کردن موادمخدر و پر کردن ظرف‌های روغن موتور سعی داشتند از برند این محصول سوءاستفاده کنند و موادمخدر را در این پوشش جابه جا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*