اخبار کوتاه ورزشی

دعوت از مهسا کدخدا به اردوی تیم ملی
والیبال بانوان ایران
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در جمع ملی پوشان والیبال بانوان ایران قرار گرفت. به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از فدراسیون والیبال، با اعلام سپیده سادات هاشمی، سرپرست تیم ملی بانوان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران مشخص شد. بازیکنان دعوت شده به این اردو تا ۹ اردیبهشت ماه در کمپ خواهند بود.

اعلام نتایج نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ووشوی خراسان جنوبی
خرمشاد، رئیس هیئت ووشوی استان با بیان اینکه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ووشوی استان دور ۱۱و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ در محل خانه ووشو برگزار شد، گفت: ۸ تیم در این دوره های لیگ با هم مبارزه کردند.
نجمه خدمتی المپیکی شد
نجمه خدمتی ملی‌پوش تفنگ ایران با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد. به گزارش امروز خراسان جنوبی به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ بادی بانوان در حالی برگزار شد که نجمه خدمتی تیرانداز شایسته خراسان جنوبی با راهیابی به فینال با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان، نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد. در این ماده نمایندگان کشورهای روسیه اول و کره جنوبی دوم و سوم شدند. این رقابتها در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان در حال پیگیری است. گفتنی است. مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر پکن- چین در حال برگزاری است.

برگزاری همایش طبیعت گردی ومسابقات همگانی ویژه کودکان و نونهالان
رئیس هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بشرویه از برگزاری همایش طبیعت گردی و مسابقات ماست خوری، چوب کشی، طناب کشی، فریزبی در روز گذشته خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت جشن میلاد آقا صاحب الزمان (عج) ویژه کودکان و نونهالان مهدکودک و پیش دبستانی باران به همت کمیته بازی های ورزش کودکان شهرستان بشرویه به مناسبت اعیادشعبانیه و هفته جوان برگزار شد. سیدمهدی ساداتی پور بیان کرد: کودکان و نونهالان ضمن طبیعت گردی در مسابقات مفرح همگانی شرکت کردند و یک روز بانشاط و مفرح را با شرکت در مسابقات تجربه کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*