آخرین خبر :

پیامک

سلام چهارشنبه بازار در دونقطه شهر کمک زیادی به کاهش ترافیک شهر است اگر قرار بلشد در یک نقطه مثلا مقابل ترمینال مسافر بری باشد ورودی مهر همیجوری دارای ترافیک سنگین هست با این کار فاجعه درست میشه.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۹:۱۷ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۱۵۱۶۱۴۹۱۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
فکرکنم شهردای قصدخشک کردن درختان جمهوری راداردازطرفی پای درختان را به سیمان آغشته کردند از طرفی دیگر هم قسمت عمده ای از ریشه های درختان را برای جداول زدندو ازدیگرسو آبیاری درختان راغیرممکن کردند
 
 
با سلام مسوولان شهرداری و شورای با چه استدلالی قصد دارند ساختمان شهرداری بیرجند را تخریب کنند ساختمان شهرداری بیرجند نماد شهر است و باید مانند شهرداری مشهد حفظ شود. در این شرایط بد اقتصادی بجای این طرح های پر هزینه به فکر حل مشکلات عمرانی مناطق حاشیه شهر باشیم
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۵۷:۲۷ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۱۵۷۲۱۹۳۶۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرکل منابع طبیعی.از شماخواهشمندیم برای بیابان زدایی اطراف شهربیرجندم یک فکری بردارید.خسته شدیم  از این همه گردوخاک و زندگی تواین شهر دلگیر.یک مکان تفریحی وفضای سبز درست وحسابی شهرنداره.خانواده ماکه هیچ به خاطرخانواده خودتون اقدامی بکنید تا افسرده نشوند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۹:۲۶:۲۴ خوانده نشده خیر
۴ +۹۸۹۱۵۷۵۵۷۷۱۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. از مسولان مربوطه خواهشمندم یک نگاهی به جاده ارتباطی امیراباد- حاجی اباد بیرجند بندازند… واقعا این جاده در شأن مردم زحمت کش این دو روستا هست؟؟؟ 
خیابان خلیج فارس حاجی اباد قبل عید برا گاز کشی چند خونه اسفالت آن کنده شده ولی هنوز خبری از آسفالت نیست. برای پول مجوز ساخت و ساز که سه سوته اخطاریه صادر میکنند. ایا برای اسفالت کوچه ها هم نگاهی میکنند؟؟؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۸:۰۶:۱۹ خوانده نشده خیر
۵ +۹۸۹۱۹۱۴۹۶۰۱۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
شهردارمحترم نسبت به آسفالت ورودی معصومیه از سمت جنوب که شاید ۵۰۰متر هم نیست (خیابان پشت تالار کیان) دستور فرمایید.
باتشکر
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۸:۰۲:۰۴ خوانده نشده خیر
۶ +۹۸۹۱۵۱۶۳۴۲۹۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام مسئولین ستاد تنظیم بازار ،وقتی قیمت مرغ زنده ۱۰۰۰۰تومان بود قیمت مصوب تعین کردین الان قیمت مرغ ۷۰۰۰تومان شده شما کجائین؟اگه اقدامی نکنین ۳ ماه دیگه قیمت به قبل بر می گرده  (یک مرغدار)
با سلام مشابه سنگهای کار شده در بلوارهای بیرجند در دانشگاه پیام نور کار شده است و پس از چند سال در حال متلاشی شدن است مسوولان پیگیر باشند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۷:۲۳:۲۰ خوانده نشده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۳۶۲۰۳۵۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا در خصوص احداث پارک خطی مهر شهر اقدامی نمایید با تشکر.
با سلام چرا شهرداری و شورا شهر بر مصالح کار شده در پروژه ها نظارت نمی کند و گویا سنگ های کار شده در بلوارهای شهر آهکی می باشد و در کمترین زمان متلاشی خواهد شد و دوباره باید این بلوارها مرمت شوند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*