برترین‌های مسابقات جام رمضان خراسان‌جنوبی معرفی شدند

مسابقات دارت در بیرجند پایان یافت

برترین‌های مسابقات جام رمضان خراسان‌جنوبی معرفی شدند

در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گرامیداشت هفته کارگر یک دوره مسابقات قهرمانی دارت با شرکت ۱۳۳ آقا و خانم برگزار شد.

بهرام مسگرانی در بخش آقایان بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد، علی‌اکبر قاسمی وعلی سنگکی حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند، فهیمه سادات زهرایی در بخش بانوان مقام نخست را به دست آورد، فاطمه فرهادپور و زهرا قربانی راد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

باشگاه شائولین قهرمان کاراته بانوان خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات کاراته قهرمانی «جام رمضان» بانوان خراسان‌جنوبی با شرکت ۱۳۰ رزمی‌کار شهرستان‌های قاین، بیرجند، طبس، فردوس، نهبندان، زیرکوه، گریمنج و خوسف در بیرجند بسته شد.

 باشگاه شائولین با سرپرستی سنسی بنائی و کسب ۱۲ مدال طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها قرار گرفت، تیم زغال‌سنگ طبس با سرپرستی شیهان ایلخانی و کسب سه مدال طلا و ۵ نقره به مقام نائب قهرمانی دست یافت و تیم ماتسویی با سرپرستی سنسی جعفری با کسب سه مدال طلا و سه نشان نقره رتبه سوم تیمی را از آن خود کرد.

معرفی تنیسورهای برتر خراسان‌جنوبی

 مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دسته دو خراسان‌جنوبی گرامیداشت‌ هفته کار و کارگر «جام رمضان» در سالن شهید سرحدی بیرجند به خط پایان رسید.

 سیدحسین حسینی قهرمان این رویداد ورزشی شد، علیرضا عباسپورفرد به مقام دوم رسید، عماد ایوبی و علیرضا مؤمن نیز مقام سوم مشترک را کسب کرده و به مسابقات دسته یک خراسان‌جنوبی راه یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*