چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۰ تیم منتخب شهرستانی در مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره روش‌های تدریس درس تربیت بدنی شرکت کردند.

 واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:گفت: این جشنواره با هدف ارائه روش‌های نوین تدریس درس تربیت بدنی به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان بیرجند و در مجموعه ورزشی شهید شهپر این شهرستان برگزار شد.

وی، با اشاره به فعالیت ۴۰۰ معلم درس تربیت بدنی در استان افزود: ۶۰ نفر از معلمان و آموزگاران پایه در مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره روش‌های تدریس درس تربیت بدنی مشارکت کرده و به ارائه تدریس پرداختند.

وی از برگزاری سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: لازمه توسعه ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی در مدارس کیفی سازی فعالیت‌های تربیت بدنی و ارتقای مهارت‌های شغلی معلمان درس تربیت بدنی است.

انتهای پیام / ط ا

 

 

مدال برنز «نجمه خدمتی» در مسابقات آزاد تیراندازی کشور

در نخستین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی سال ۹۸ کشور «نجمه خدمتی» مدال برنز تفنگ بادی را به گردن آویخت

مدال برنز «نجمه خدمتی» در مسابقات آزاد تیراندازی کشور/ «آزادمنش» به فینال رسید

«نجمه خدمتی» از خراسان‌جنوبی در رشته تیراندازی با تفنگ‌بادی رده سنی بزرگسالان این ماراتن ملی با تصاحب نشان برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد، الهه احمدی از تهران و نرجس امام‌قلی‌نژاد رتبه‌های اول و دوم مسابقات را کسب کردند.

در نخستین مرحله مسابقات قهرمانی تیراندازی رشته‌های تفنگ و تپانچه بانوان ۲۳۰ بانوی برتر ایران سیبل‌های سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران را نشانه‌گیری کردند.

«آزادمنش» در فینال تپانچه ایران

پرونده نخستین مرحله مسابقات قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه آقایان کشور با معرفی برترین‌ها در تهران بسته شد.

«امیرحسام آزادمنش» با مربیگری سامان توکلی به‌عنوان تنها نماینده خراسان‌جنوبی در رده سنی جوانان رشته تیراندازی با تپانچه این رویداد ورزش ملی به چرخه رقابت‌ها رفت که با اقتدار راهی فینال مسابقات شد.

آزادمنش به‌رغم شایستگی‌های ستودنی که در رده سنی جوانان این رقابت‌ها از خود نشان داد، نتوانست به مدال‌ رنگی دست یابد و در جایگاه هشتم کشور قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*