آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

برگزاری مراسم رسم دیرین نوروزگاه درشهرستان بشرویه

مراسم رسم دیرین نوروزگاه همراه با مسابقات ورزشی در شهرستان بشرویه برگزار شد

مراسم رسم دیرین نوروزگاه همراه با مسابقات ورزشی و...در شهرستان بشرویه برگزار شد

از سوی انجمن دوستداران سرزمین ریگ وآفتاب و هیات ورزش روستایی و عشایری و هیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه جشنواره عیدانه با ورزش همراه با موسیقی ومراسم دیرین نوروزگاه برای اولین بار درمحل قلعه تاریخی اصفاک شهرستان بشرویه برگزارشد.

  • این مراسم که در قدیم الایام در شهرستان بشرویه برگزارمی شده سالیانی بود که به فراموشی سپرده شده بود .که به همت انجمن دوستداران ریگ وآفتاب وهیات ورزشهای روستایی وعشایری وهیات ورزشهای همگانی برپا شد.
  • این مراسم با انجام برنامه های شادومفرح و چوب بازی آوازخوانی ورقص محلی وچوب کشی،طناب کشی و…در قلعه تاریخی اصفاک با حضور خیل عظیمی از مردم وهمچنین گردشگران ومسافرین نوروزی برگزار گردید.
گالری

 

 

مسابقات ورزشی جام شهدای عربخانه نهبندان پایان یافت

جام شهدای عربخانه در نوروز 98 برگزار شد.

 

 سومین دوره مسابقات ورزشی با عنوان جام شهدای عربخانه در نوروز ۱۳۹۸ در روستای دهک برگزار شد. این مسابقات که در دو رشته والیبال و فوتسال از دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ آغاز شده بود با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.
در این مسابقات در رشته فوتسال به ترتیب تیم های مبادی، فیروز آباد و هشتوگان مقام های اول تا سوم  را از آن خود کردند. و در رشته والیبال نیز تیم های سمک، حسن آباد و دهک بر سکوی اول تا سوم این رقابت ها ایستادند.
گالری

 دوره مربیگری دوچرخه سواری در قاین برگزار می شود

دوره مربیگری درجه سه دوچرخه سواری به میزبانی شهرستان قائنات برگزار می شود 

این دوره مربیگری بیست و یکم فروردین ماه سال جاری لغایت بیست و سوم فروردین ماه سال جاری به مدرسی ابوحیدری سرمربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری کشور برگزار خواهدشد.

این اولین دوره مربیگری در سطوح مختلف مربیگری دوچرخه سواری در سال جاری است که در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهدشد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*