آخرین خبر :

چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در روستای شهرستانک

همزمان با عید مبعث و در چهاردهمین روز از نوروز باستانی جشنواره بازی های بومی محلی در روستای شهرستانک شهرستان خوسف به همت هیات های بومی محلی و همگانی این شهرستان و دهیاری روستا برگزار شد .

این جشنواره در رشته های چوب کشی و طناب کشی و ورزش صبحگاهی برگزار شد.
همزمانی این جشنواره با روز مبعث پیامبر اکرم (ص) باعث ایجاد فضای معنوی خاصی در برنامه شد که با حضور حجت الاسلام سلم آبادی مدیحه سرایی در وصف پیامبر انجام شد.

از برنامه های جانبی این جشنواره به اجرای موسیقی محلی نیز میتوان اشاره کرد.

گالری

 مسابقات فوتسال جام نوروز سه قلعه پایان یافت

قهرمانی کامرود پایدار شرق در مسابقات فوتسال جام نوروز شهر سه قلعه
مسابقات فوتسالجام نوروز ۹۸ شهر سه قلعه با شرکت ۱۴ تیم از شهر‌های آیسک (دو تیم)، شهرستان قائن روستای کرغند(دوتیم) و ده تیم از شهر میزبان در سالن ورزشی شادروان جهان پهلوان تختی شهر سه قلعه برگزار شد.  در این مسابقات پس از انجام بازی های دور مقدماتی تیم های فوتسال پیتزا ساندویچ زیتون از آیسک، جرثقیل مجتبی، خاوران گستر، کامرود پایدار شرق از سه قلعه به مرحله یک چهارم راه یافتند و در این مرحله پیتزا ساندویچ زیتون و کامرود پایدار شرق با غلبه بر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند و بازنده ها دیدار رده بندی را برگزار کردند که در نهایت در شب پایانی تیم فوتسال کامرود پایدار شرق با نتیجه ۳ بر ۲ پیتزا ساندویچ زیتون را برد و قهرمان این مسابقات شد. در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین کاپ و جوایز تیم های برتر اهداء شد.
همچنین از تیم عشق بازان بعنوان تیم اخلاق، جواد کمالی منش آقای گل و امیر حسین کاظمی بعنوان سرپرست مسابقات تقدیر بعمل آمد.
گالری

سوت پایان رقابت های فوتسال جام نوروز روستای امیرآباد، به صدا در آمد

سوت پایان رقابت های فوتسال جام نوروز روستای  امیرآباد، به صدا در آمد

مسابقات فوتسال جام نوروز روستای امیرآباد، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

 به همت هیات روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان”مسابقات فوتسال جام نوروز” یادبود شهید مجتبی امیرآبادیزاده در سالن ورزشی شهدای امیرآباد برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور ۷ تیم برگزار و تیم آژانس شهروند قهرمان شد ، تیم شهید حسین امیرآبادیزاده مقام دوم و تیم جوانان امیرآباد مقام سوم را به خود اختصاص داد. در پایان از تیم های برتر با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

مسابقات جام شهدای روستای بیچند نهبندان برگزار شد

مسابقات جام شهدای روستای بیچند برگزار شد.
هشتمین دوره مسابقات جام شهدای روستای بیچند شهرستان نهبندان در تعطیلات نوروز ۹۸ با حضور تیم های دهیاری بیچند، امید بیچند، دهیاری چاهداشی، سیاه خونیک، گوند، محبان الرضا نهبندان، اردونی نهبندان و الغدیر نهبندان برگزار شد که تیم زنده یاد صفر بشیری اردونی قهرمانی مسابقات جام نوروز ۹۸ بیچند را از آن خود کرد.

برگزاری مسابقات ورزشی در روستای سلطانی نهبندان

برگزاری مسابقات ورزشی در ایام نوروز در روستاهای نهبندان

یک دوره مسابقات ورزشی در ایام نوروز در روستای سلطانی شهرستان نهبندان برگزار شد. این مسابقات در بخش های مختلف از قبیل دارت خانم ها و آقایان، تیر و کمان سنتی، طناب کشی در بخش خانم ها و آقایان، شطرنج و فوتبال دستی برگزار شد و در اختتامیه مسابقات نیز از نفرات برتر با اهدای جوایز تجلیل شد.

 

همایش  کویر نوردی ویژه خودروهای دو دیفرانسیل در کویرخوسف برگزار شد

همایش بزرگ کویر نوردی ویژه خودروهای دو دیفرانسیل در کویر جنگل نخاب برگزار شد

همایش بزرگ کویر نوردی ویژه خودروهای دو دیفرانسیل  در منطقه بهشت گمشده کویر جنگل نخاب شهرستان خوسف برگزار شد.

 آغاز همایش بزرگ کویر نوردی خودروهای دو دیفرانسیل به منطقه بهشت گمشده کویر در روز چهاردهم فروردین از کمپ عشایری ،گردشگری گواب خوسف آغاز شد و درروز پانزدهم فروردین در منطقه جنگل نخاب به کارخود پایان داد.
لازم به ذکر است این همایش در دو مسیر روستای فدشک به جنگل نخاب و جاده آبگرم لوت به جنگل نخاب برگزار شد.
این همایش به همت اداره ورزش وجوانان شهرستان خوسف و هیات اتومبیلرانی استان وشهرستان خوسف و هیات بازی های بومی محلی شهرستان برگزار شد.
از برنامه های جانبی این همایش برگزاری مسابقات چوب کشی و اجرای موسیقی محلی در منطقه نخاب بود.
گالری

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*