آخرین خبر :

پیامک

شهرداری محترم لطفا به پیامهای ارسالی احترام گذاشته پاسخ دهید دربرنامه پرسمان رادیومطرح کردیم بیش از هزاربار پیام دادیم فاطمیه مهرشهر چرا آسفالت نمیشود کی اسفالت خواهد شدفاضلاب هم اجراشده
خیر
۲
سلام مسئولین اداره راه نسبت به اضافه کردن نام روستای تاجکوه مانند دیگر روستاها در سه راه قطارگزوابتدای جاده بیرجند سه قلعه اقدام نمایند سپاسگزار خواهیم شد .
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۴:۱۸ خوانده نشده خیر
۳
چه خوب است برای پیشبرد بهتر یک جامعه به سه نکته ی اساسی یعنی گذشته -حال-وآینده دقت شود تا هماهنگی لازم بوجود آید.مثال یک راننده هم هنگام رانندگی به عقب وهم به داخل ماشین و هم به جلو تمرکز دارد .
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۱:۴۱:۴۱ خوانده شده خیر
۴
در روزنامه امروز خراسان جنوبی جناب عدل معاون عمرانی شهرداری فرمودند شرافت مهرشهر آسفالت میشود به اطلاع میرسانیم فاطمیه مهرشهرهم شبکه فاضلاب اجراشده وفاقد آسفالت میباشد وبارهاپیام داده ایم
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۰۸:۰۰:۴۰ خوانده شده خیر
۵
با سلام مسوولا برای طبقه محروم جامعه چه فکری دارند افزایش قیمت ها کمر مردم را خم کرده است قبل از اینکه کار از کار بگذرد فکری بردارید
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۲۲:۱۲:۳۱ خوانده شده خیر
۶
با سلام از بخش توزیع رونامه امروز خراسان جنوبی که به نظم و به صورت دقیق روزنام را به دست مشترکین می رسانند کمال تشکر را داریم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۲۱:۱۶:۱۸ خوانده شده خیر
۷
اقدامات بسیج سازندگی  و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ایام نوروز قابل تقدیر است امیدواریم دیگر سازمانها هم به فکر مردم باشند و خدمات خوبی را به آنان ارایه کنند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۲۰:۲۴:۰۸ خوانده شده خیر
 سلام.بهداشت و مراکز مرتبط با نانوایی ها ،به سبزی های روی نان ها توجه دارند که ضد عفونی می شوند یا خیر؟؟لطفا در این رابطه نظارت و پیگیری لازم را مبذول فرمایند.
 سلام وضعیت خیابان مفتح حدود ۵۰ سال است که بلا تکلیف است و از معدود خیابانهای دنیا است که ابتدای آن با ترافیک بسیار زیاد حدود ۱۰ متر است و انتهای آن با کمترین ترافیک حدود ۳۰  متر است کمی مسوولین به طرح تعریض خیابا نهای شهر توجه کنند
 باسلام روستای کلاته بجدی در ١٠کیلومتری بیرجند امکاناتی ندارد. نه نانوایی دارد و نه بهداشت و نه اتوبوس واحد. اتوبوسرانی بیرجند می گوید باید دهیاری ماهیانه یک میلیون تومان بپردازد تا اتوبوس دستگرد برای انتقال مسافران در این روستا نیز تردد کند. این درخواست در حالی است که دهیاری چنین بودجه ای ندارد. در این شرایط اهالی کنار جاده می ایستند تا خود را به شهر برسانند که این کار هم با مشکلاتی همراه است.
 باسلام
فضای خاکی نبش خیابان مفتح ۱۹ بیرجند به یک پارکینگ و محل توقف خودروهای سنگین تبدیل و مخل آسایش مردم ساکن در این محدوده شده است. صبح زود خودروها روشن می شود و دود گازوییل و آلودگی صوتی برای مردم آزار دهنده می شود.
ماجمعی ازرانندگان تانکرحمل سوخت که از۶فروردین ازمرزماهیرود(۷۸)واردخاک افغانستان شده ایم وحداقل بالغ بر۲۰۰دستگاه هستیم تاامروز۲۱فروردین هیچگونه تانکری تخلیه نگردیده درحالی که دراین مرز(ابونصرفراهی)هیچگونه امکاناتی حتی موادغذایی وجودنداردنه صاحب بار ونه شرکتهاپول خواب به مامیدهندوتجارافغانی ازتانکرهای مابه عنوان ذخیره استفاده میکندلذاازمسؤلین محترم عاجزانه خواهشمندیم که فکری به حال مابکنندتاماهم ازاین گرفتاری نجات پیدا کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*