نماینده ولی فقیه در مراسم رژه روز ارتش : نیروهای مسلح دشمنان نظام را به وحشت انداخته اند

امروز خراسان جنوبی – حمیدی / همزمان با ۲۹ فروردین ماه سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای نظامی و انتظامی استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ، فرماندهان نیروهای مسلح، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم با برگزاری رژه اقتدارشان را به نمایش گذاشتند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم به بیان تفاوت نیروهای ارتش در نقاط مختلف جهان با ارتش ولایی، توحیدی و مکتبی پرداخت و گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش ها در اکثر نقاط جهان در راستای حفظ منافع شخصی و طبقاتی بکار گرفته می شوند و از آنها بعنوان ابزاری برای سرکوبی ملت های خودشان استفاده می شود. حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود : این در حالی است که ارتش توحیدی و مکتبی نیرویی است که بر اساس عقاید راسخش در دفاع از مردم مظلوم و هم چنین در مقابل استکبار جهانی به پا می خیزد . وی با اشاره به خدماتی که ارتش در دوران پهلوی اول و دوم به نظام طاغوتی کرد و مردم را در صحنه های مختلف به خاک و خون کشید ، ادامه داد: ارتش در این برهه از زمان در مقابل مردم قدرت داشت و آنها را قتل و عام می کرد اما در مقابل مزدوران آمریکایی و بیگانه سر فرود می آورد و تا اسم جنگ به گوشش می خورد پا به فرار می گذاشت . وی با بیان اینکه ارتش پر افتخار و مکتبی نه تنها در ۸ سال دفاع مقدس بلکه در طول ۴۰ سال گذشته در مقابل دشمنان نظام مقاومت کرده است، گفت: مقاومت نیروهای مسلح بویژه ارتش باعث شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد.

انتشار اندیشه های شهید صیاد شیرازی در ارتش
امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه امروز ما فقط یک صیاد شیرازی نداریم چرا که اندیشه اش در بین تمام نیروها به الگو تبدیل شده است، افزود : سپاه نور چشم ملت است و استکبار می خواهد با تروریست خواندن این نیروها، عقده اش را خالی کند و در قبال این عملکرد دشمن نیروهای مسلح داخل کشور بصیرت دارند چرا که فرمانده ارتش در کنار فرمانده سپاه لباس پاسداری به تن می کند و می گوید من هم یک سپاهی هستم . حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح شامل : سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و بسیج با برکت دشمنان نظام را به وحشت انداخته اند ، ادامه داد: امروز مردم و نیروهای مسلح به هم افتخار می کنند و ملت همواره پشتیبان این نیروها بوده و خواهد بود . وی هم چنین با اشاره به فرمایشات رهبری برای حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل زده برای کمک ، بیان کرد : قبل از این دستور رهبری، بسیاری از نیروهای مسلح و ارتش بصورت خود جوش و خودکار در مناطق خسارت دیده حضور یافتند که نشان می دهد این نیروها هیچ گاه مردم را در مشکلات تنها نمی گذارند .

ارتش با تولید امنیت نقشش را در رونق تولید
ایفا می کند
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام رونق تولید نامگذاری شده ، ارتش به عنوان نیروی مسلح با تولید امنیت باید نقش کلیدی خود را در رونق تولید ایفا کند ، گفت : ملت ایران تاکنون فراز و فرودهایی زیادی داشته و خطرات بسیاری را پشت سر گذاشته که با پیروی از رهبر معظم انقلاب که الگوی آزادی و عدالت خواهی است بدون شک در همه زمان‌ها به پیروزی رسیده و از همه صحنه‌ها موفق بیرون آمده است . امیر سرتیپ ‌دوم ارسلان پرویزاز صلح و دوستی و ثبات بعنوان پیام ایران اسلامی به کشورهای منطقه یاد کرد و افزود : وجود ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح مایه آرامش و دلگرمی برای کشور است .

ارتش در ایران به درخت تنومندی تبدیل شده است
وی تاکید کرد : امروز ارتش به درخت تنومندی تبدیل شده و پیچیده‌ترین تسلیحات را در کشور می‌سازد و در منطقه هم به ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده و به عنوان مشت آهنین ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در مقابل دشمنان ایستاده است. فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی افزود : ما نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان جنوبی اقدام ننگین و شکست خورده آمریکا را در تروریست خواندن سپاه محکوم و اعلام می‌کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شیطان بزرگ با تحریم سپاه و تروریست خواندن سپاه نهایت خباثت خود را نشان داد. در پایان این مراسم از ۴ نفر از جانبازان ارتشی تجلیل شد و یگان های ویژه شاهد ارتش ، و یگان های منتخب و نمونه مرکز آموزش ۰۴ بیرجند ، قرارگاه قائم آل محمد منطقه پدافند هوایی ، پایگاه هوایی سر لشکر حسینی و هم چنین یگان های منتخب سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ، نیروی انتظامی مرکز آموزش محمد رسول ا… به همراه یگان های منتخب موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند.