نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:وقتی نظارت‌ها رها شود بازار دچار آشفتگی می‌شود/ با کمبود مدیریت مواجهیم نه کمبود اجناس

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه می‌شود خوب پیش‌بینی و عادلانه عمل کرد، گفت: بازار را می‌توان کنترل و مدیریت کرد اما وقتی نظارت‌ها رها شود و افراد مشاهده کنند تنها یک قشر خاص سود می‌برند قطعاً بازار دچار آشفتگی می‌شود.

وقتی نظارت‌ها رها شود بازار دچار آشفتگی می‌شود/ با کمبود مدیریت مواجهیم نه کمبود اجناس

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در سال ۹۷ مشکلاتی در بحث حمل و نقل و همچنین بازار به وجود آمد، اما قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود.

وی افزود: وقتی قشر زحمت‌کش کامیون‌داران ۵ سال با نرخ ثابت کار می‌کنند اما قیمت باقی قطعات افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته باشد لذا بهتر بود قبل از اینکه آن‌ها واکنشی نشان می‌دادند مسؤولان مشکلاتشان را برطرف می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه می‌شود خوب پیش‌بینی و عادلانه عمل کرد، گفت: بازار را نیز می‌توان کنترل و مدیریت کرد اما وقتی نظارت‌ها رها شود و افراد مشاهده کنند تنها یک قشر خاص سود می‌برند قطعاً بازار دچار آشفتگی می‌شود.

عبادی مطرح کرد: اگر مسؤولین به‌موقع افراد سودجو را مدیریت کنند دیگر شاهد اعتراض دیگر افراد نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی‌ها را خودمان ایجاد کرده‌ایم، ادامه داد: کار دولت مدیریت است و اگر بخواهیم ۱۰ برابر نیاز افراد اجناس را وارد بازار کنیم مشخص است که ناپدید می‌شود، اما اگر مردم به مسؤولین اعتماد کنند که حقشان حفظ می‌گردد قطعاً صف‌های طویل شکل نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: اینکه فردی ۱۰ برابر نیازش خرید کند عدالت نیست لذا باید کنترل‌ها بیشتر گردد تا هر فردی به‌حق و حقوق خود قانع بوده و دیگران نیز به‌حق خود برسند.

عبادی تأکید کرد: وقتی از مسؤولین سلب اعتماد شود و از سوی دیگر، جنگ‌های روانی و تبلیغاتی گسترش پیدا کند قطعاً نارضایتی‌ها بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با کمبود مدیریت مواجه هستیم نه کمبود اجناس، گفت: امروز هرچه بخواهیم وجود دارد اما مردم به دلیل اینکه از نظر روانی آسیب دیده‌اند چند برابر نیازشان خرید می‌کنند و احتکار خانگی را به وجود می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: امروز نه مدیریت از جهات تبلیغاتی و نه مدیریت از جهت توزیع وجود دارد، بلکه رها شده و این در حالی است که کار دولت مدیریت است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*