مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی: ارتشی ها در درجه اول یک پاسدار هستند

 مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: ۲ روز گذشته پس از جسارت ترامپ نادان به برادران عزیز ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجی از حمایت ارتشی ها در فضای مجازی راه افتاد و همه ارتشی ها گفتند که ما در درجه اول یک پاسدار هستیم.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم قاسم فراوان روز چهارشنبه در آیین گرامی داشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در بیرجند افزود: همه ما این گفته ترامپ را که سردمدار نکبت و نخوت در جهان است، محکوم می کنیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: شهید صیاد، بی دلیل صیاد دل ها نشد چون یک مرد کاملا ولایی بود، وی جوانی با اصل و نسب شیرازی بود که در تهران وارد دانشگاه افسری شد و در دوران تحصیل مقید به احکام الهی بود.
وی گفت: شخصیت شهید صیاد شیرازی را باید از دوران تحصیل تا شهادت روی کاغذ بیاوریم که جز عشق به دین مبین اسلام و ولایت چیز دیگری نبود و حتی پیوستن به ارتش هم در اندیشه وی از این تفکر نشات می گرفت تا بتواند در این بخش خدمتی ارائه دهد.
امیر فراوان افزود: شهید صیاد شیرازی در دوران تحصیل شاگرد ممتاز و در زندگی نظامی اش هم همین گونه بود.
وی تعهد، نماز اول وقت و مرد عمل بودن را از ویژگی های این شهید والامقام ذکر کرد و گفت: ایشان بسیار مهربان بود و همه مردم می توانستند با وی ارتباط داشته باشند، هیچ محافظی نداشت چون خودش نپذیرفته بود.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: شهید صیاد شیرازی وقتی از خانه بیرون آمد فردی در لباس رفتگر پیش او رفت و گفت با شما عرضی دارم که ناگاه به ایشان چند گلوله شلیک می کند و صیاد دل ها به مقام رفیع شهادت می رسد.
وی افزود: ولی امر مسلمین بر تابوت این شهید بوسه زد و این بالاترین افتخار است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی و منطقه پدافند هوایی شرق هم این آیین گفت: شهید صیاد شیرازی عارفی عاشق و الگوی بارز شرف و غیرت ایرانی بود که جان شیرین خود را فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت کرد.
سرهنگ ستاد ارسلان پرویز افزود: این سپهبد سرافراز عمر پربرکت خود را در راه خدمت به ملت و مملکت اسلامی سپری کرد و در راه رسیدن به لذت وصل دل به زیور دنیایی نبست و عارفانه سلوک وصل را سپری کرد و جام شهادت نوشید.
فرمانده ارشد نظامی در خراسان جنوبی بیان کرد: ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیری است که الگوی وفاداری و عشق بود و شهید صیاد می گفت قهرمان کسی است که در جهاد اکبر بر نفس اماره خود پیروز شود.
وی گفت: شهید صیاد شیرازی در عرصه های مختلف نظامی و اجتماعی حقیقت این قهرمان را در وجود خود متبلور کرد و امروز روزی است که این شهید والامقام عرصه ایثار، پای در گستره آسمان ها می گذارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*