مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی: روش های مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی تشریح شد

بیکی روش های مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی و بنیادهای خیریه را در امر مقدس مدرسه سازی در سطح استان خراسان جنوبی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا بیکی» امروز (۲۲ فروردین) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی درخصوص روش های مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی، بنیادهای خیریه می توانند از طرق مختلف با در نظر گرفتن اولویت ها، در امر مدرسه سازی کمک کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز و تحویل به آموزش و پرورش، تعمیر و یا تکمیل فضاهای موجود آموزشی و پرورشی، تهیه امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش و تامین مصالح مورد نیاز را از اولویت های مدرسه سازی در استان برشمرد و گفت: خیرین می توانند مبلغ مورد نظر به هر میزان را به حساب های مردمی اداره کل نوسازی مدارس واریز کنند.

بیکی با اشاره به اینکه پرداخت وجوه نقدی به حساب کمک های مردمی اداره کل نوسازی یا مجمع خیرین مدرسه ساز جهت ساخت مدارس واریز و فیش ارایه می شود، ادامه داد: در همین رابطه شماره ۶۹۶۵۵۶۷۶۶۴ بانک ملت شعبه مرکزی بیرجند به نام مجتمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی آماده دریافت کمک های خیرین است.

وی ادامه داد: سامانه پرداخت آنلاین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور www.dres.ir و سامانه همراه بانک ملت با شماره گیری #۱۲۱۴ *۳*۷۴۱* آماده دریافت کمک های مالی خیرین است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی درخصوص کمک های غیرنقدی گفت: خیرین می توانند با اهدای کمک های غیر نقدی مانند طلا و جواهر، اهدای زمین جهت احداث فضاهای آموزش و پرورش، واگذاری املاک و مستغلات در زمان حیات یا پس از آن، همکاری فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ مشارکت مردم در امر مدرسه سازی و ارایه همکاری فنی و مهندسی برای ساخت مدارس به اداره کل نوسازی مدارس استان و یا مجمع خیرین مدرسه ساز کمک کنند.

گفتنی است، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با دعوت از ۵۰۰ خیر خراسان جنوبی مقیم مشهد همزمان با سوم اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*