آخرین خبر :

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی: با همت خیرین، منابع ملی بیشتری به استان تعلق می گیرد

متن

بیکی با بیان اینکه با همت خیرین، منابع ملی بیشتری به استان تعلق می گیرد، گفت: مجلس تصویب کرده که در سال ۹۸، هزار میلیارد تومان از محل منابع ملی به پروژه های نیمه تمام مردمی، اختصاص دهد تا پروژه ها به اتمام برسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی، «محمد رضا بیکی» به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: فرهنگ سازی و جذب خیرین مدرسه ساز از اولویت های نوسازی مدارس است چراکه به دنبال فرهنگ سازی این مهم، نیازهای آموزش و پرورش در این زمینه برآورده می شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افزود: سرمایه گذاری های مردم و وقفی که انجام می دهند در راستای توسعه زیربنایی کشور اهمیت بسزایی دارد و اداره کل نوسازی مدارس هرچه در زمینه فرهنگ سازی تلاش کند، نتیجه آن را دانش آموزان، و آموزش و پرورش و در نهایت همه آحاد مردم به خوبی لمس می کنند.
وی با بیان اینکه خیّرین وقتی کمک می کنند، منابع ملی بیشتری به استان تعلق می گیرد، گفت: در صورتی که خیران همت کنند، دولت هم در راستای اتمام پروژه ها کمک کننده خواهد بود چرا که مجلس تصویب کرده که در سال ۹۸، هزار میلیارد تومان از محل منابع ملی به پروژه های نیمه تمام مردمی، اختصاص دهد تا پروژه ها به اتمام برسد.
وی ادامه داد: بنابراین هرچه خیران همت کنند، سهم استان از منابع ملی بیشتر می شود که خود کمک بسیار بزرگی برای استان محسوب می شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: در برخی از نقاط استان نیاز زیادی به جذب خیر برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی و تجهیزات مدارس داریم بگونه ای که برخی از مدارس مناطق محروم، از وجود یک کامپیوتر هم محروم هستند.
بیکی با بیان اینکه هم مدرسه سازی و هم مدرسه یاری و تجهیز مدارس در استان با مشکل مواجه است و نیاز به جذب خیر داریم، گفت: هرچقدر حضور خیران بیشتر باشد هم رفع نیاز شده و هم دولت تکلیف دارد که با حضور خیران که اگر ۳۰ درصد کمک کنند، دولت ۷۰ درصد کمک کنند تا پروژه به اتمام برسد.
وی خاطر نشان کرد: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، سوم اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فرهنگیان در مشهد برگزار می شود و در این راستا اداره نوسازی سعی دارد با نوع مراودات خود خیرانی را برای استان جذب کند.
وی در پایان از مردم و خیران مشهدی و بیرجندی خواست که در این راستا کمک کننده باشند و افرادی که دارای تمکن مالی هستند را به اداره کل نوسازی مدارس معرفی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*