فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:سپاه خود را خادم مردم می‌داند/ کمک به سیل‌زدگان اولویت فعلی ما است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به پروژه سپاه‌هراسی دشمن، گفت: سپاه خود را خادم مردم می‌داند.

سپاه خود را خادم مردم می‌داند/ کمک به سیل‌زدگان اولویت فعلی ما است

سردار علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر بیرجند، ضمن قدردانی از ابراز حمایت مردم به‌ویژه خراسان‌جنوبی از سپاه پاسداران، بیان داشت: سپاه پاسداران همچنان راه پاسداران نسل اول و دوم انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد.

وی با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت، تأکید کرد: آحاد جامعه باید در مقابل استکبار جهانی، زورگویان و متجاوزان به حریم اسلام و مسلمین آماده باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول انقلاب ابراز داشت: ضدانقلاب از بحث شیعه و سنی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نهایت استفاده را می‌کرد که خوشبختانه با اتحاد شیعه و سنی و جا‌نفشانی‌های نیروهای سپاهی با شکست مواجه شد.

قاسمی اضافه کرد: نیروهای سپاه پاسداران متشکل از جوانان انقلابی، مؤمن، اصیل و پیرو انقلاب و ولایت بوده و هستند.

وی با اشاره به کارنامه چهل‌ساله سپاه پاسداران، گفت: سپاه پاسداران طی این چهل سال به آحاد مردم نشان داد که هیچ‌گاه به ملت خیانت نکرده و همیشه در کنار ملت و مردم بوده و هر جا که انقلاب نیز با مشکل مواجه شده خط مقدم مبارزه بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به نقش‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران امروز کار کمک به سیل‌زدگان را اولویت خود قرار داده و با مشارکت نیروها و گردان‌های بسیجی به یاری سیل‌زدگان شتافته است.

قاسمی با اشاره به علاقه و آمادگی نسل سوم سپاه برای حضور در سوریه و مناطق سیل‌زده، از آمادگی نیروهای بسیجی و سپاهی استان جهت خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: تاکنون به دلیل عدم ظرفیت نتوانستیم افراد داوطلب را به مناطق سیل‌زده اعزام کنیم.

وی با اشاره به پروژه سپاه‌هراسی دشمن، گفت: سپاه خود را خادم مردم می‌داند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت سپاه پاسداران را پاسداری از انقلاب اسلامی تبیین کرد: اگر در این مسیر خونمان بریزد باز هم پای رسالت خود هستیم.

قاسمی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که بین سپاه و مردم فاصله ایجاد کند، اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ‌گاه با ارزش‌ها و تدابیر نظام فاصله نداشته و خود را سرباز اسلام و انقلاب می‌داند.

وی سپاه پاسداران را حافظ تمام ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و خادم مردم دانست و تصریح کرد: با هوشیاری و بیداری ملت ایران قطعاً توطئه و نیرنگ استکبار جهانی ناکام خواهد ماند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به هراس دشمنان خارجی و داخلی در خصوص درخش نام بسیج و سپاه، عنوان کرد: هر نیرنگ و مسئله‌ای که از سوی دشمنان به وجود آید قطعاً با سپر تسخیرناپذیر بسیج و سپاه مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*