فرمانده انتظامی شهرستان فردوس: خودروی سرقتی در کمتر از یک ساعت در فردوس کشف شد

خودروی سرقتی در کمتر از یک ساعت در فردوس کشف شد

فردوس-فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف خودرو در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی صبح سه شنبه در نشست خبری گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی سواری پراید در شهر فردوس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول مشخصات اولیه خودرو، به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان اعلام شد افزود: در این خصوص به واحدهای تابعه دستور داده شد تا ضمن کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در صورت رؤیت خودروی مسروقه نسبت به توقیف آن اقدام کنند.

فولادی تصریح کرد: پس از گذشت ۴۵ دقیقه تیم گشت مأموران پلیس در یکی از پاسگاه‌های شهرستان فردوس، خودروی سرقتی را مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودروی سرقتی به دستور مأموران توجهی نکرد و متواری شد اضافه کرد: پس از ۱۰ کیلومتر تعقیب و گریز، خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی بیان کرد: با بررسی سوابق سارق مشخص شد وی حرفه‌ای بوده و دارای سوابق متعدد سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی است که در زمان دستگیری در مرخصی از زندان به سر می‌برده و مرتکب این جرم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه فوریت‌های ۱۱۰ مطمئن‌ترین راه ارتباطی با پلیس است، یادآور شد: شهروندان در صورت وقوع سرقت مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در مقابل حفظ اموال خود مخصوصاً خودرو حساسیت ویژه داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*