آخرین خبر :

سمینار کارآفرینی و خلاقیت در بیرجند برگزار می شود

بازیار با اشاره به برگزاری سمینار کارآفرینی و خلاقیت در بیرجند، گفت:اختتامیه سمینار کارآفرینی و خلاقیت با حضور استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی ۲۹ فروردین در محل سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «شهرام بازیار» امروز (۲۰ فروردین) در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: هفته جوان از ۲۶ فروردین آغاز و تا یکم اردیبهشت ادامه دارد.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند با اشاره به اینکه با همکاری سمن ها برنامه های بزرگداشت هفته جوان در شهرستان برنامه ریزی شده است، افزود: طبیعت گردی و حفظ محیط زیست، تجلیل از سمن ها، برگزاری کارگاه آموزشی و توانمندسازی و دیدار با مفاخر از جمله این برنامه ها است.

 

 

بازیار از برگزاری جشنواره استانی «نشاط و امید» و تجلیل از جوانان برتر خبر داد و گفت: خودرو «ون جوان» از ابتدای امسال در کنار باغ و عمارت اکبریه راه اندازی شده که در این هفته نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

 

وی بیان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و نشست جوانان با مسئولان استانی از جمله برنامه های هفته جوان در سطح شهرستان است.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند با بیان اینکه امسال در هفته جوان مراسم پیاده راه جوان برگزار می شود، گفت: بر این اساس، غرفه هایی با همکاری شهرداری برپا و جوانان محصولات خود را در این غرفه ها عرضه می کنند.

 

 

بازیار با اشاره به برگزاری سمینار کارآفرینی و خلاقیت در بیرجند، ادامه داد: ثبت نام در این برنامه از ۲۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

 

 

به گفته وی اختتامیه سمینار کارآفرینی و خلاقیت با حضور استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی همزمان با ۲۹ فروردین ماه در محل سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*