آخرین خبر :

رشد، توسعه و پیشرفت شتابان خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۸

رشد، توسعه و پیشرفت شتابان خراسان جنوبی در سال 1398
استاندار خراسان جنوبی در پیامی ضمن تبریک آغاز بهار طبیعت ۹۸ که معطر به میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) است گفت: با به کار گیری ظرفیت ها و توانمندی های استانی و ملی ، در سال ۹۸ شاهد گام های بلندی در جهت محرومیت زدایی و رشد و توسعه خراسان جنوبی خواهیم بود.
متن کامل پیام تبریک استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:
سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، عید سعید نوروز و میلاد با سعادت امام علی (ع) را به همه مردم، نجیب، شریف، متدین و ولایت مدار استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان فداکار، آزادگان سرافراز و همه ایثارگران دلاور تبریک و شادباش عرض می کنم؛ یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و بنیان گذار انقلاب اسلامی و ۲ هزار شهید والا مقام استان را تبریک عرض می کنم و آرزوی سلامتی، طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری را دارم.
نوروز به معنای نو شدن و پایان کهنگی است، نوروز به معنای شستن دل از کینه ها است، نوروز به معنای آغاز شکوفایی هاست.
خداوند متعال را بابت بارش نزولات آسمانی شاکر هستیم و امیدواریم در سال ۹۸ پر از خیر و برکت برای مردم عزیز استان باشد.
سال ۱۳۹۷ با فرازها و فرودها، با سختی ها و مشکلات، شیرینی و تلخی ها را پشت سرگذاشتیم. انشالله در سال ۱۳۹۸ تلاش خواهیم کرد با به کار گیری ظرفیت ها، توانمندی های استانی و ملی و شتابان به سوی رشد و توسعه و پیشرفت استان و رفع محرومیت ها باشیم.
با تدوین برنامه میان مدت توسعه ۱۴۰۰ در روزهای پایانی سال ۹۷ با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص اعتبارات ویژه در سه بخش: توسعه زیرساخت ها، اشتغال زایی و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز مردم در استان رقم خورد، شاهد گام های بلندی در جهت محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه استان با همراهی مردم استان و با تلاش مضاعف و روحیه جهادی و زحمات خالصانه همه مدیران و دست اندرکاران در توسعه استان و انشالله شاهد روزهای خوب و پر خیر و پربرکت برای مردم عزیز استان باشیم.
بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان است که همانند منشوری از آغاز مرحله دوم خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی است.
موفق ، پیروز و سربلند باشید.
محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*