تصادفات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: تصادفات جاده‌ای استان در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

تصادفات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی 100 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در این مدت ۳۹ فقره تصادف جرحی و هفت فقره تصادف فوتی در استان رخ داد که در این حوادث ۱۵ نفر جان باختند و ۹۴ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات جاده ای استان در ایام نوروز امسال نگران کننده است اظهار داشت: میزان تصادفات فوتی و جرحی بیشتر در غرب استان رخ داده است.

رئیس پلیس راه ‌‌خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی جاده های مواصلاتی استان ترافیک سنگین دارند بیان کرد: جاده های دیهوک – کرمان، دیهوک – فردوس، فردوس – بجستان، طبس – یزد و طبس – بشرویه ترافیک سنگین تر است.

بیشتر بخوانید

رضایی  به تمامی رانندگان توصیه کرد با توجه به ترافیک بالا در جاده های مواصلاتی استان، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هر گونه تجاوز و انحراف به چپ به ویژه مکان هایی که دید کافی ندارند پرهیز کنند.

وی  همچنین به رانندگان وسایل نقلیه سواری توصیه کرد هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز کنند و در چنین شرایطی اسرار به رسیدن فوری به مقصد نداشته باشند.

رئیس پلیس راه ‌‌خراسان جنوبی  از رانندگان خواست برای مسافرت‌های خود مدیرت زمان داشته باشند و افزود: رانندگان نباید کمبود زمان را با سرعت زیاد جبران کنند از همه مهمتر اینکه خونسردی خود را حفظ کرده و صبر و حوصله داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*