آخرین خبر :

تدوین برنامه های شرکت آبفا استان برای برخورداری از اعتبارات تنش آبی سال ۹۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تاکید کرد:
تدوین برنامه های شرکت آبفا استان برای برخورداری از اعتبارات تنش آبی سال ۹۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در دیدارهای جداگانه با کارکنان حوزه های مختلف شرکت که به مناسبت آغاز سال جدید انجام شد، بیاناتی ایراد نمود.
مهندس هاشمی مقدم بر تلاش در راستای ایجاد توازن در زندگی و کار برای همکاران، توجه به ماموریت، چشم انداز و اهداف سازمان، تلاش در راستای تحقق برنامه در سال رونق تولید، تلاش در زمینه کسب مهارت های کاربردی و تربیت کارکنان در کلاس جهانی و توجه جدی به مدیریت هزینه ها و همچنین تلاش در زمینه کسب و بروز نگه داشتن گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO9001-2015 و ISO50001 مدیریت انرژی تاکید کرد.
وی در دیدار کارکنان حوزه معاونت مهندسی و توسعه شرکت بر تهیه طرح های مناسب برای مقاوم سازی تاسیسات آبرسانی و نقاط پرخطر با همکاری حوزه های ذیربط تاکید کرد و یادآور شد: تدوین برنامه جهت برخورداری از اعتبارات تنش آبی سال ۹۸ باید از اولویت های این معاونت باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ارائه برنامه های پشنهادی هزینه کرد اعتبارات ماده ۱۱ و تبصره ۳ به تفکیک هر شهر تصریح کرد: مسئله آموزش کاربردی کارکنان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
*باید آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب های احتمالی را داشته باشیم
مهندس هاشمی مقدم در دیدار کارکنان حوزه بهره برداری شرکت نیز با اشاره به سیلاب های اخیر که در برخی استان های کشور رخ داده است بر آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب های احتمالی و آماده نگه داشتن کلیه تاسیسات تاکید کرد.
وی خواستار تعیین تکلیف قراردادهای برون سپاری خدمات بهره برداری در سال جاری شد و یادآور شد: همچنین توجه به مسائل کیفیت آب که از جمله خطوط قرمز این مجموعه می باشد و کنترل بر ایستگاه های تصفیه آب شهرها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی پایش مسیر خطوط انتقال آب و فاضلاب و تعیین نقاط خطرپذیر را نیز دارای اهمیت دانست.
*تاکید بر پیگیری تحقق بودجه سال ۹۸
مهندس هاشمی مقدم همچنین در دیدار با همکاران حوزه برنامه ریزی شرکت نیز ضمن تاکید بر پیگیری تحقق بودجه سال ۹۸ و برگزاری جلسات توجیهی برای امورها در این زمینه تصریح کرد: کنترل لازم برای تحقق و انجام متناسب فرآیندهای کاری شرکت، توجه به ارائه آموزش های کاربردی، استقرار و توسعه سیستم GIS در سطح شهرهای استان و توجه ویژه به تحقق طرح صیانت از حقوق شهروندی و پیاده سازی تکالیف کشوری در این زمینه از جمله اولویت های کاری شرکت در حوزه معاونت برنامه ریزی می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*