آخرین خبر :

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

برگزاری اولین جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان حکمت های مدیریتی نهج البلاغه توسط حجت الاسلام علیرضا حسینی دبیر کمیته فرهنگی و دینی وزارت نیرو در استان و ارائه گزارش کشیک نوروزی شرکت توسط مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت، آغاز شد و سپس مهندس نادی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت مروری بر بخشنامه های ابلاغی داشته و گزارش حوزه های مختلف معاونت مشترکین نیز ارائه گردید، سپس مدیر دفتر حقوقی شرکت به بیان توضیحاتی در خصوص مسئولیت مدنی و توصیه های حقوقی به مدیران پرداخت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این جلسه پس از استماع گزارش عملکرد و مشکلات امورهای تابعه بر توسعه نگرش مدیران بر مبنای مدیریت دانش تاکید کرد.
مهندس مهدی هاشمی مقدم اظهار کرد: به رغم تنگناهای شرکت در سال گذشته سال موفقی را بدون هیچ گونه قطعی آب و ارائه خدمات به کلیه شهرهای استان با همت و تلاش کلیه همکاران گذراندیم.
وی بر تلاش همکاران برای تحقق بودجه مصوب در سال جاری تاکید کرد و یادآور شد: برنامه بودجه امورهای تابعه در سال ۹۷ ابلاغ شده است و باید روند تحقق بودجه به صورت هر سه ماه یکبار رصد شود تا کمترین انحراف از بودجه را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه در مدیریت بحران اصل اول پیشگیری است، تصریح کرد: در سال جاری باید تلاش و همت مضاعفی برای تهیه اقلام مورد نیاز انبار مدیریت بحران انجام شود.
مهندس هاشمی مقدم ادامه داد: مدیران امورهای تابعه باید تلاش جدی برای تصویب تبصره های ۱۴ و ۳ با مشارکت اعضای شوراهای اسلامی شهرها انجام دهند تا از این فرصت قانونی استفاده کنیم.
در پایان این جلسه از مدیران امورهای فردوس، طبس و سربیشه که در زمینه پدافند غیرعامل موفق عمل کرده اند، تقدیر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*