امام جمعه فردوس تاکید کرد؛  الزام خروج سپرده های بانکی برای تحقق «رونق تولید» توسط مردم

حجت الاسلام بابایی گفت: عموم مردم باید برای تحقق شعار سال«رونق تولید»، پول ها را از بانک ها خارج و در عرصه تولید سرمایه گذاری کنند.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» امروز سه شنبه(۶ فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را « سال رونق تولید» نامگذاری کرده اند که به دنبال شعارهای سال های گذشته که همه پیرامون اقتصاد است، امسال هم رهبری مبحث اقتصاد را در قالب «رونق تولید» تاکید کرده است.

امام جمعه فردوس افزود: طبق فرمایشات رهبری اگر «تولید»، رونق بگیرد؛مسئله مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان تسهیل و آسان می شود و رهبری در خصوص تحقق شعار سال همه دولتمردان، مردم و جوانان را خطاب گرفتند تا همه امسال همت کنند تا ایران را از اتکای اقتصاد به نفت خارج کرده و  اختیار اقتصاد دست خودمان باشد نه در دست اجنوی های پولدار جهانی.

حجت الاسلام بابایی افزود: دولت، ملت و همه دلسوزان انقلاب و رهبری باید در راستای «رونق تولید» حرکت جهادی داشته باشند و اگر در هر رشته ای سرمایه داران به میدان بیاییند و سرمایه گذاری کنند، اشتغال که معضل بزرگ ایران است، حل شود.

وی با بیان اینکه جنگ؛ جنگ اقتصادی است، بیان کرد: دشمن از هر راهی ورود کرده سرش به سنگ خورده و بنا دارد از طریق اقتصاد؛ ایران را محدود کند و کسانی هم سال آینده را سال تهدید نامگذاری کرده اند که باید گفت سال آینده، سال فرصت بوده که اگر شعار «رونق تولید» عملی شود، رهبری پیش بینی کرده اند که مشت محکمی بر دهان دشمن و آمریکا زده می شود.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه نقشه های دشمن در راستای بر اندازی ایران با تحقق شعار «رونق تولید» نقش برآب می شود، گفت:  در این راستا باید کار کارشناسی شده انجام شود.

حجت الاسلام بابایی افزود:  بیش از ۱۰۰ کارشناس اقتصادی نامه نوشتند به دولت و پیشنهادات خوبی را ارئه کرده اند که باید دولت همت کند و نظرات کارشناسان را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه مطالبه رهبری واگذاری کار به جوانان است، عنوان کرد: متاسفانه هیئت دولت افراد مسنی هستند که باید جای خود را به جوانان نخبه و پر توان واگذار کنند و جوان گرایی در کشور ایجاد شود چراکه جوانان وقتی بر سر کار می آیند پر انرژی تر کار کرده و در راستای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان راهکارهای خوبی ارائه می دهند.

امام جمعه فردوس خطاب به سرمایه گذارنی که سپرده های خود را در بانک گذاشته و سود پول می گیرند، گفت: این افراد باید در سال «رونق تولید » برای رضای خدا و ایجاد اشتغال در مملکت؛ سپرده ها وراد عرصه تولید کنند؛ لذا به عموم مردم نیز پیشنهاد می شود همین اقدام را انجام دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*