استاندار خراسان جنوبی خبر داد: سفیر ایران در افغانستان امروز مهمان استان

امروز خراسان جنوبی – حسین زاده hoseinzade@birjandtoday.ir / سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در افغانستان امروز به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند. استاندار خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار ما گفت: سفر سفیر کشورمان در کابل به دنبال سفر اخیر ما به کشور افغانستان صورت می‌گیرد و یکی از توافقات سفر ما به افغانستان این بود که سفیر کشورمان در کابل به استان سفر کند.
محمد صادق معتمدیان افزود: این سفر در مجموع برای شناخت بیشتر ظرفیت‌های استان و معرفی این ظرفیت ها و توانمندی ها، شناخت و بررسی موانع بخش صادرات و مسائلی که در این زمینه وجود دارد، بررسی مسائل و مشکلات بازارچه های مرزی استان و تسهیل و توسعه ارتباطات در حوزه های مختلف و به ویژه در بحث مبادلات مرزی انجام می شود و شامل برنامه‌های مختلفی خواهد بود. وی اضافه کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در این سفر ضمن بازدید از مرز و برخی مراکز اقتصادی استان جلساتی با بخش های دولتی مرتبط با مباحث اقتصادی، تولید و صادرات خواهد داشت و مسائل و مباحث حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را مورد بررسی قرار خواهد داد.
معتمدیان تصریح کرد: محمدرضا بهرامی همچنین با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، تجار و صادرکنندگان دیدار و گفتگو خواهد کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان و راهکارهای رفع این مشکلات خواهد پرداخت.