پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان

مهران سرپرست،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی طی پیامی آغاز هفته جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی آغاز هفته جوان و ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به تمامی جوانان استان خراسان جنوبی تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری: ” جوانان در هر برهه‌ای از تاریخ کشورها و ملتها، می‌توانند یکی از مهمترین مراکز سعادت یک ملت باشند. علت هم این است که جوان از طهارت فطری برخوردار است..
جوان باغیرت ، آگاه، مسئول و پرشور و نشاط ایران اسلامی الگوی برتر خود را در آئینه تمام نمای پیامبر” حضرت علی اکبر(ع) ” یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی به نظاره نشسته است.
جوانان مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز این مرزو بوم را در عرصه های جهانی تضمین نمایند و به راستی جوانی، بهترین، فعالترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی است.
بی شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.
در ادامه این پیام آمده است: جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر؛ تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی داشته و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری در بین جوانان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است فراهم شود.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، امید دارم جوانان و نوجوانان ولایتمدار خراسان جنوبی ؛ روحیه‌ای سرشار از امید و نشاط ، تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام برداشته تا در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشند.
مهران سرپرست
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*