آخرین خبر :

اطلاعیه جذب سرباز معلم

آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی جهت سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ سرباز معلم جذب می کند باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ  ۳۱ فروردین ماه آغاز و تا تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به  ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

– ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ ۳۱ فروردین آغاز خواهد شد .

–    ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی  لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)

– اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی  تاریخ ۱ / ۴ / ۹۸ و ۱ / ۶ / ۹۸)

 –  اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

–  امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . (درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)

–    ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .

–   ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود).

–   اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ /۴ / ۹۸  انجام خواهد گرفت .

–   مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*