آخرین آمار تلفات تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۸؛ جان باختن ۱۶ نفر در حوادث رانندگی ‌خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از فوت ۱۶ نفر در حوادث رانندگی محورهای استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۱۶۳ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای مجروح شدند.

آخرین آمار تلفات تصادفات جاده‌ای در نوروز 98؛ جان باختن 16 نفر در حوادث رانندگی ‌خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی در حاشیه بازید از محورهای اصلی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون بر اثر وقوع سوانح رانندگی در سطح جاده‌ها و شهرهای استان ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

وی از مجروح شدن ۱۶۳ نفر در تصادفات جاده‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: بیشترین علت تصادفات واژگونی خودروها به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عدم رعایت حق تقدم، سرعت غیرمجاز و تغییر ناگهانی مسیر سبب بروز سوانح رانندگی می‌شود افزود: رانندگان باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و هنگام عبور از پیچ‌ها و گردنه‌ها از سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

رضایی با اعلام اینکه وضعیت ترافیک در جاده‌های استان نیمه سنگین گزارش شده است بیان کرد: در محورهای بیرجند- زاهدان، بیرجند- قاین، طبس- یزد، طبس- بشرویه، دیهوک- کرمان، دیهوک -فردوس ترافیک پرحجم‌‌تر و سنگین‌تر است اما تمام محورهای استان باز است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*