آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

بهره برداری از سالن ورزشی دانشگاه بزرگمهر قاین

سالن ورزشی دانشگاه بزرگمهر قاین با حضور صدیقی معاون وزیر علوم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این سالن ورزشی با مساحت ۱۸۵۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰سالن ورزشی دانشگاه بزرگمهر قاین با حضور صدیقی معاون وزیر علوم افتتاح شد.میلیون تومان ساخته شده و برای تجهیز و تکمیل آن به ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.
همچنین کلنگ طرح فاز ۲ دانشگاه بزرگمهر قائن هم به زمین زده شد.
فاز ۲ دانشگاه بزرگمهر قاین با ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

پایان رقابت های جام فجر والیبال بانوان شهرمود

مسابقات والیبال بانوان جام فجر شهر مود با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که به صورت دوره ای و در مجموعه ورزشی شهر مود برگزار شد تیم موج نو بیرجند، باهدایت و مربیگری اسیه جوان ، با یک باخت و مجموع تفاضل امتیاز ۴ بر سکوی اول نشست و تیم سی گل بیرجند با هدایت و مربیگری حوریه نخعی با یک باخت و مجموع تفاضل امتیاز ۳ مقام دوم را از ان خود کرد و تیم تربیت بدنی مود با هدایت و مربیگری خاطره فروتن با یک باخت و تفاضل امتیاز ۲ به مقام سوم دست یافت.

 

 

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز کارکنان بهداشت ودرمان بشرویه مشخص شدند

مسابقات تنیس روی میز کارکنان شبکه بهداشت شهرستان بشرویه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید در این مسابقات مختاری مقام اول، امیری مقام دوم  و باقری به مقام سوم رسید

 

 

مسابقات هندبال بانوان مدارس طبس پایان یافت

اولین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان مدارس شهرستان طبس با قهرمانی تیم دبیرستان سمیه به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۴ تیم برگزار شد در بازی نهایی تیمهای مدرسه سمیه و حضرت_فاطمه(س) در یک رقابت جذاب و نفس گیر به مصاف هم رفتند که تیم مدرسه سمیه توانست با مربیگری خانم چاوشیان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و مقام اول این دوره را از ان خود کند .مدرسه حضرت فاطمه با مربیگری خانم بخشایی و مدرسه برکت ریحانه الرسول به مربیگری خانم چاوشیان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند

🔸گفتنی است پس از اتمام بازی، خانم ساجده بیضایی ازمدرسه سمیه و بازیکنان باشگاه موج نو به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب گردید.لازم به ذکراست که این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش و انجمن هندبال و هیات هندبال و باشگاه موج نو برگزار گردید و سرپرست فنی خانم ملیحه حیدرزاده ،ناظر خانم فاطمه همت و داوران خانمها افشار و یعقوبی بودند.

 

پایان شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی دارت جوانان کشور در طبس
 مسابقات دارت طبس با قهرمانی ملی‌پوشان جوان به پایان رسید.

اردوی سه روزه ملی پوشان دارت جوانان کشور انتخابی مسابقات جهانی رومانی با برگزاری مراسم اختتامیه در محل خانه دارت طبس پایان یافت.

علاوه برل این کمیته دارت شهرستان طبس طبق اعلام و اطلاعیه قبلی اقدام به برگزاری مسابقات دارت در حاشیه شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی دارت جوانان کشور نمود.

در پایان این مسابقات در بخش بانوان که با حضور ۱۵ شرکت‌کننده در محل خانه دارت شهرستان طبس برگزار شد عسل عوض‌زاده (گرمسار)، مهشاد عوض‌زاده (گرمسار)، فاطمه صفی (اصفهان) و زهرا رمضانی (مشهد) مقامهای برتر ار کسب کردند.

✅ در بخش آقایان نیز این مسابقات با حضور ۲۸ شرکت‌کننده برگزار و نتایج ذیل حاصل شد.

🥇 #مهرداد_سیفی (تهران)
🥈 #امیرعلی_رمضانی (مشهد)
🥉 #امیرمهدی_زنگی‌آبادیی (کرمان)
🥉 #رضا_معدن‌پیشه (کرج)

 

 

تجلیل از برترین های کشتی خراسان جنوبی

برترین های کشتی استان در دومین جشنواره انتخاب برترین های کشتی استان تجلیل شدند

«عباس سروری» رئیس هیئت کشتی استان گفت: در دومین جشنواره انتخاب برترین های کشتی خراسان جنوبی با حضور جمعی ازمسوولان فدراسیون کشتی کشور در بیرجند برگزار و در آن از ۲مربی، هیئت برتر و در هر رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان دو نفر در رشته های آزاد و فرنگی وهمچنین رسانه هایی که با این هیئت همکاری بیشتری داشته اند در مجتمع ایثار بیرجند تجلیل شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*