چند خبر از خراسان جنوبی

درخشش اسکواش بازان استان در مسابقات اسکواش تهران

اسکواش بازان خراسان جنوبی مقام دوم و سوم مسابقات اسکواش تورز تهران را کسب کردند.

 فرزاد حق خواه در رده ۹ تا ۱۳ سال و سید ابوالفضل صباغی در رده ۱۳ تا درخشش اسکواش بازان استان در مسابقات اسکواش تهران۱۵ سال به ترتیب بر سکوی دوم و سوم مسابقات اسکواش تورز تهران ایستادند.

این مسابقات با شرکت ۹۰ نفر در ۴  رده سنی از استان های تهران، البرز، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به مدت ۲ روز به میزبانی تهران برگزار شد.

 

 

 

 

رقابت های پرس سینه و ددلیفت شرق و جنوب شرق کشور در بیرجند پایان یافت

پنجمین دوره مسابقات چندجانبه پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاههای شرق و جنوب شرق کشور در بیرجند پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، علیزاده مسئول برگزاری این مسابقه گفت: در این مسابقات ۱۵۰ پایان رقابت های پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاههای شرق و جنوب شرق کشورورزشکار از استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، یزد، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان در ۳ رده نوجوانان، جوانان و آزاد در ۹ وزن با هم رقابت کردند.

در رشته پرس سینه در رده نوجوانان تیم بهبود صفت بیرجند، رهاورد مشهد و یزد و در رده جوانان تیم های بهبود بیرجند، مردان آسمانی از خراسان رضوی و صعود مشهد مقام های برتر را از آن خود کردند.

در رشته لیفت در رده سنی نوجوانان بهبود وضعیت بیرجند، کاپ تربت حیدریه و ایرانیان مشهد و در رده جوانان تیم های یزد، کرمان و بهبود صفت بیرجند مقام های نخست را بدست آوردند.

در رشته لیفت بزرگسالان هم تیم تایباد اول شد و تیم جوانان مشهد و تیم کرمان مقام های دوم سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات یک نوجوان با وزن ۳۳  کیلوگرم توانست یک وزنه ۹۰ کیلوگرمی را جابجا کند و یک مرد ۹۰ ساله یک وزنه ۹۵ کیلوگرمی را بالا برد.

 

حادثه محور نهبندان – زاهدان یک کشته برجای گذاشت

 جانشین رئیس پلیس راه استان گفت:  یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور نهبندان – زاهدان واژگون شد و از دو سرنشین آن یک  نفر فوت و یک نفر راهی بیمارستان شد.
سرهنگ توفیقی نیا با بیان اینکه زخمی این حادثه به بیمارستان شهید آتش دست نهبندان منتقل شد افزود: توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت وقوع این حادثه بوده است .
 همچنین جانشین رئیس پلیس راه استان از دو تصادف دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در دو محور قاین – زیرکوه و بیرجند – نهبندان خبر داد و گفت: در اثر این دو حادثه ۶ نفر زخمی شدند.

تلف شدن ۱۷ رأس دام در اثر صاعقه

۱۷ رأس دام در روستای خاکک درح در اثر صاعقه تلف شدند.

 خسارت ناشی از تلف شدن این دام ها  ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است.تلف شدن 17 رأس دام در اثر صاعقه

۱۰ رأس از دام های تلف شده بیمه بودند و ۷ رأس بیمه نبودند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*