پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ولادت فاطمه زهرا(ص)

استاندار خراسان جنوبی در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام پاسداشت مقام مادر و روز زن نامگذاری شده است را به تمام مردم استان بویژه زنان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا در پیام محمد صادق معتمدیان به سخن رهبر معظم انقلاب با این عنوان که « نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از انقلاب و در عرصه های مختلف، نقشی مؤثر، ممتاز و بی جایگزین است که با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست» اشاره شده است.
در این پیام آمده است: سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س)، هنگامه نزول رحمت خداوندی به واسطه آفرینش بزرگ بانویی است که در عصر معرفی ارزش های دین مبین اسلام و پیکار با آیین های خرافی جاهلیت، خاتم کوثر شد و عطای وجودش، مکتب امامت را حیات بخشید.
در ادامه این پیام آمده است: این روز مبارک، فرصت مغتنمی برای تکریم مقام زن و نقش والای او در جامعه و خانواده و تجلیل از منزلت و رسالت همه زنان و مادران است.
در این پیام استاندار خراسان جنوبی ضمن ادای احترام به مادران مکرمه و بزرگوار شهدا، خجسته سالروز میلاد منور گل خوشبوی گلستان محمد(ص)، صدف پاک یازده گوهر درخشان، دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت و همچنین سلاله پاکش خمینی کبیر(ره) را به همه هم استانی ها بویژه بانوان تبریک و تهنیت گفته است.
در این پیام اظهار امیدواری شده این روز مبارک، که به نام زن و مادر نام گرفته است، همه زنان، مادران و دختران ایرانی، با الهام از الگوی بی بدیل زنان عالم و معرفت به شخصیت والای ایشان در عرصه همسرداری، فرزندپروری و حضور مؤثر در اجتماع، در اصلاح و ارتقای جامعه اسلامی و تربیت فرزندانی آگاه، شجاع و انقلابی بکوشند و همواره موفق باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*