آخرین خبر :

سرمقاله: گلریزان برای نمایندگان مجلس…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / گاه آدم غبطه می‌خورد به نمایندگانی که در عین عسرت و فشار و درعین نیازمندی شدید به مادیات، تمام وقت و جان خویش را در راه آسایش مردم قربانی می‌کنند!! گاه آدم رشک می‌برد بر نمایندگانی که دراوج تنگدستی کاری کرده‌اند که مردم اینک در اوج آسایش و رفاه زندگی کنند! گاه آدم حسودی‌اش می‌شود به نمایندگانی که تمام هم و غم شان مردم است و غم امت پیرشان کرده!!! یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تأثر و بغضی فرو خورده در مصاحبه‌ای افاضه فرموده‌اند که نمایندگان با دریافت ماهیانه هشت میلیون و سیصد هزار تومان حقوق خالص دریافتی به سختی زندگی می‌کنند …!
البته ایشان نه از باب ریا که با شکست نفسی اقرار به تنگدستی و عسر و حرج نمایندگان کرده‌اند که نتیجه‌اش این شده که دل مردم را در این روزهای پایانی سال سخت به درد آوردند و مردم اینک از فرط ناراحتی، لقمه در خون می‌زنند که این طفلکان چگونه دارند زندگی می‌کنند و ایثارگرانه خویش را قربانی توسعه زندگی و رفاه صد درصدی مردم کرده‌اند، به شکلی که موکلین این نمایندگان نمی‌دانستند که تاکنون وکلایشان در چه وضعیت اسفباری زندگی می‌کرده‌اند و آنان در کمال رفاه از بدبختی وکلایشان بی خبر بوده‌اند، وامصیبتا…وا اسلاما…وا مملکتا…!!! لذا در این برهه حساس از تاریخ پیشنهاد می‌کنیم که مردم با تدارک یک گلریزان بسیار باشکوه دست به جیب شده و با جمع آوری مبالغ هدیه مردمی، کمی از ناملایمات روحی و مالی نمایندگانشان را التیام بخشند…!
تمامی معلمینی که اینک به یمن فداکاری های نمایندگان مجلس حقوق بالای ۲۵ میلیون تومان می‌گیرند، تمامی کارمندان دولت که غرق در رفاه دارند از زندگی خویش همراه با زن و فرزندان شان کیف می‌کنند و لذت می‌برند، تمامی کارگران شریفی که نمی‌دانند با حقوق‌های دریافتی هنگفتشان چه کنند، تمام کشاورزان و صاحبان صنعتی که پولشان از پارو بالا می‌رود، تمامی کسبه‌ای که از فرط درآمد سرشار در حال ترکیدن هستند، دست در دست هم کاری کنند کارستان و با اندکی، فقط اندکی از درآمدشان به نمایندگان این مملکت کمک کنند تا دیگر شاهد اینگونه واقعیات تلخ در کشورمان نباشیم…!
شاید اظهار نظر آقای مصباحی مقدم که در مجلس قبل نماینده بودند، مبنی بر اینکه به مردم چه ربطی دارد که نمایندگان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان چه تصمیماتی می‌گیرند متأثر از همان وضع تکان دهنده نمایندگان باشد که ایشان را اینگونه برآشفته است، وگرنه مردم سال های سال است که می‌دانند هیچ چیز و هیچ کار بزرگان این دیار اصولاً ربطی به آنان ندارد…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*