حوادث

رئیس پلیس فتا از دستگیری مدیر مالی یک شرکت خصوصی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: چندی قبل مدیر عامل یک شرکت خصوصی با حضور در اداره پلیس از برداشت میلیونی غیرمجاز از حساب شرکت خبر داد.

وی افزود: مدیرعامل شرکت خصوصی در اظهاراتش عنوان کرد چند روز قبل حساب بانکی شرکت را بررسی کردم که متوجه شدم مبلغ یکصد میلیون تومان از حساب برداشت شده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: تیمی از مأموران پلیس فتا برای تحقیقات تخصصی پای در شرکت خصوصی گذاشتند و در بررسی فنی سیستم‌های شرکت متوجه شدند که یک آشنا که به سیستم حسابرسی مالی شرکت دسترسی داشته با تغییر اسناد و مدارک اقدام به برداشت میلیونی از حساب شرکت میلیونی کرده است.

دستگیری مدیرمالی شرکت خصوصی به خاطر اختلاس میلیونی + عکس

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: مأموران با به دست آمدن سرنخ‌های اطلاعاتی از عامل برداشت این حساب میلیونی توانستند متهم را که یکی از مسئولان مالی شرکت بود را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی با توجه به دسترسی به داده‌های مالی شرکت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده است.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*