تقبل ۵۰ درصد هزینه سالن ووشو توسط اداره کل ورزش و جوانان / مجمعی که رسمیت نیافت

امروز خراسان جنوبی- قاسمی / مجمع سالیانه هیئت ووشو پنج شنبه به دلیل حضور نداشتن اعضای هیئت رئیسه رسمیت نیافت و به عنوان جلسه برگزار شد.

هزینه ۵۰ درصد سالن ووشو را می دهیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با بیان اینکه کم توجهی دستگاه های اجرای مربوط به سیاست گذاری و اولویت بندی آنها است، گفت: از اوایل سال جاری تمام برنامه ما ایجاد تفکر گروهی و برنامه بندی مشخص بوده است که اعتبارات و امکانات به صورت متوازن در شهرستان ها توزیع شود.
سرپرست با اشاره به اینکه تقریبا این تفکر در مدیران هیئت های ورزشی ایجاد شده است، عنوان کرد: هیئت ووشو دارای ساختار برنامه ریزی شده و نیروی انسانی همراهی است که همین موضوع منجر به موفقیت این هیئت شده و خواهد شد. وی بیان کرد: برای سالن جدید ووشو ما حاضریم که ۵۰ درصد از ساخت سالن، به صورت خیرساز انجام شود و ماهم مابقی هزینه آن را می دهیم.

مجموعه های ورزشی جدید در سال آینده
این مقام مسئول تأکید کرد: انرژی ما نباید برای یک شهرستان و یک سالن باشد و تفکر استانی بسیار مهم است. سرپرست اعلام کرد: طی ۱۰ ماه اخیر ۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی استان افزوده شده و تا پایان سال آینده مجموعه های زیادی به ورزش استان اضافه می شود. وی اضافه کرد: تا پایان سال در تمام شهرستان ها خانه جوان فعال و خانه جوان جدید استان به سایت اداری منتقل می شود و تا پایان هفته اول سال آینده اتاق جلسات اداره آماده خواهد شد و تا اوایل سال آینده دو مکان به ظرفیت های ۸۰۰ متری به هیئت های ورزشی استان افزوده می شود.

کمبودهای مالی
رئیس هیئت ووشوی استان نیز در این جسله از کمبودهای مالی هیئت گلایه کرد و گفت: تحقق نیافتن برخی از تعهدات دستگاه های اجرایی به ما لطمه زده است. وحید خرمشاد عنوان کرد: از جمله برنامه های سال آینده می توان به دوره های بازآموزی داوری و مربیگری، ۱۱اعزام برنامه ریزی شده و برگزاری مسابقات کشوری در استان اشاره کرد. وی افزود: با وجود تمام کمبودهای مالی دو لیگ استانی را برگزار کرده ایم و مسابقات لیگ در استان در تمام رده ها ادامه دارد.

تنها داور بین المللی شرق کشور از خراسان جنوبی
دبیر هیئت ووشوی خراسان جنوبی هم از ۷۰۰ورزشکار بیمه شده در رشته ووشو خبرداد و عنوان کرد: دومین دوره لیگ برتر در ۶شهر در استان برگزار شد. مسعود قلی زاده با اشاره به اینکه ۷۰۰ ساعت آموزش برای داوران و مربیان برگزار شد، گفت: تنها داور ووشوی بین المللی شرق کشور از خراسان جنوبی است و تنها مدرس شرق کشور در حال فعالیت و در مسابقات بین المللی با هماهنگی فدراسیون شرکت دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*