تعویض بیش از ۱۳۱۳ دستگاه کنتور آب از ابتدای امسال در بیرجند

امروز خراسان جنوبی – حمیدی / مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت: در راستای مدیریت آب شرب، کنترل و محاسبه دقیق میزان مصارف مشترکین و محاسبه واقعی میزان هدررفت آب طی ۱۱ ماهه امسال تعداد ۱۳۱۳ دستگاه کنتور خراب تعویض شد.
مهندس سید احمد ندائی جوان افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند. وی ادامه داد : با توجه به گستردگی شبکه توزیع و به منظور شستشوی شبکه توزیع در مواقع اضطراری، تعداد ۱۰ دستگاه شیر تخلیه با هدایت لوله به محل مناسب و درپوش بادبزنی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون نصب شده است.
وی گفت : با عنایت به اهمیت و ضرورت کنترل کیفیت آب، این اقدام در راستای شستشوی شبکه توزیع و رفع کدورت های احتمالی در شرایط بحران با هدف خدمات‌رسانی بهینه به مشترکین صورت گرفته است.
وی با توجه به روزهای پایانی سال و انجام سنت خانه تکانی که با افزایش مصرف آب از سوی مشترکین همراه می باشد، افزود: به منظور عدم مواجهه مشترکین با کمبود فشار و یا قطعی آب، امور آب و فاضلاب بیرجند طی اطلاعیه ای خواستار صرفه جویی همه شهروندان در مصرف آب شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*