گفته می شود

گفته می شود  نبود نظارت بر عملکرد سایپا باعث شده تا علیرغم وعده ها قیمت‌گذاری بر مبنای دلخواه توسط مدیران این شرکت صورت گیرد و قیمت‌های بالایی برای فروش فوری محصولات خود تعیین کنند. مدیرانی که اتفاقا همین چندی پیش توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و با شعار کاهش التهاب در بازار خودرو منصوب شدند.

گفته می شود قیمت دلار در صرافی های بانکی افزایشی بیش از هزار تومان را تجربه کرد. بر همین اساس یورو نیز حدود ۱۶ هزار تومان معامله می شود و قیمت سکه به ۵ میلیون تومان رسید.

گفته می شود معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور از شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز و دادستان کل کشور  از وزیر ارتباطات خبر داد.

 

وی درباره علت شکایت مردم اهواز از وزیر ارتباطات گفت: مردم اهواز از وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور شکایت کردند و  این شکایت هم به دلیل این است که تعدادی از جوانان جذب گروه‌های تکفیری شده و درنهایت حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح رخ داده و عزیزانشان شهید شدند؛ البته مردم اهواز هم از وزیر ارتباطات و هم مدیران اینستاگرام و تلگرام طرح شکایت کردند.

 

گفته می شود عضو کانون زنان بازرگان ایران گفته تحریم‌ها باعث شده که مشکلاتی برای تاجران ایرانی به وجود آید و امکان معامله مستقیم برای بازرگانان ایرانی دیگر وجود نداشته باشد به طوری که اخیرا کنیا حساب بازرگانان ایرانی حتی آنهایی که از سال‌ها قبل در این کشور حضور داشتند را مسدود کرده است.

 

 

گفته می شود فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به نفوذ به سیستم پهپادهای آمریکایی توسط سپاه، گفته ما این کار را کردیم تا به آنها بگوییم نه تنها نتوانستید به اهداف خود برسید بلکه ما به سیستم‌های شما نفوذ هم کرده‌ایم و این جواب آن پررویی آمریکایی‌ها بود.

 

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قرعه‌کشی‌های تلویزیونی گفته تبلیغات صدا و سیما در زمینه برگزاری مسابقات و قرعه کشی روی یک شرکت خاص واگذار شده است  و این شرکت تمامی تبلیغات برنامه‌های تلویزیونی را به دست گرفته و آگهی‌ها در رسانه ملی انحصاری شده است.

 وی با بیان اینکه تبلیغات صدا و سیما بیش از اندازه شده، افزود:حرکت سازمان یافته‌ای در بخش تبلیغات این سازمان شکل گرفته که همانند و شبیه بخت آزمایی‌های قدیم در تلویزیون اجرا می‌شود و این عملکرد برای سازمان صدا و سیما مناسب نیست.

گفته می شود جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر این که طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده و در سالهای آینده اجرا نخواهد شد اعلام کرد که ۵۰۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای حاصل از اجرای این طرح از سال ۹۴ تاکنون به خزانه دولت واریز شده است.

گفته می شود تعداد امضاکنندگان طرح استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور به ۲۱ نفر افزایش یافته است سیدحسین نقوی حسینی، سیدمحمدجواد ابطحی و سیدقاسم جاسمی ازجمله امضاکنندگان جدید این طرح هستند

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*