آخرین خبر :

اخبار ورزشی خراسان جنوبی

 

حضور ووشوکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی 

در سومین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام صلح و دوستی یادواره شهدا سپاه قدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ورزشکار خراسان‌جنوبی برای ملی‌پوش شدن  رقابت‌ می‌کنند.

این ماراتن ملی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور تیم‌های فلسطین، عراق، هندوستان، پاکستان، افغانستان، منتخب ایران و تیم سیستان و بلوچستان از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان برگزار می‌شود.

وحید خرمشاد از خراسان‌جنوبی در کسوت کادر ۱۷ نفره داوری رشته تالو سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام صلح و دوستی ایران بر کرسی قضاوت می‌نشیند و مصطفی کاوسی سانداکار برجسته استان در این مسابقات هنرنمایی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

پایان کار مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ جام فجر استان

پایان کار مسابقات بسکتبال 3 به 3 جام فجر استان

با برگزاری دو دیدار فینال در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان اولین دوره مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ استان در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهر بیرجند به کار خود پایان داد.

به گفته حسن خزاعی رئیس هیات بسکتبال استان این مسابقات در دو رده سنی جوانان با حضور ۶ تیم و رده سنی بزرگسالان با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های طبس، قاین، فردوس و بیرجند به مدت ۶۰ روز در محل سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهر بیرجند پیگیری و برگزار شد که در بازی نهایی جوانان، تیم آرمان از سد خانه فرهنگ ارژنگ گذشت و بدین ترتیب تیم آرمان قهرمان شد، خانه فرهنگ ارژنگ به مقام دوم رسید و جوانان قاین هم در رده سوم ایستاد.
در رده بزرگسالان نیز تیم های ظفر الف و ب از بیرجند اول و دوم شدند و تیم قاین سوم شد.
در پایان امیر علی ربیعی از تیم آرمان به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات، عابد یوسفی از تیم ظفر الف به عنوان آقای گل مسابقات و پوریا ایوبی از تیم ارژنگ به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب و از تیم های برتر با اهدا لوح و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

طبس میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی “دا”

نهم و دهم اسفند ماه طبس میزبان مرحله استانی جشنواره فرهنگی ورزشی “دا” و پنجمین دوره مسابقات بومی و محلی استان خراسان جنوبی خواهد بود

این برنامه فرهنگی ورزشی همراه با برنامه های متنوع و زیبادر کاروانسرای کلمرود برگزار خواهد شد.
گفتنی جشنواره بازی های بومی و محلی در رشته های فوتووالی، تیر و کمان سنتی، هفت سنگ، مهارت های گروهی، چوب کشی و طناب کشی برگزار خواهد شد.

دوازدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی خراسان جنوبی آغاز شد

مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی خراسان جنوبی

 مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی خراسان جنوبی در رشته های پینگ پنگ و هندبال دختران به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.

این مراسم با حضور گلدانی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان ،قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان،رئیس ونایب رئیس شورای اسلامی شهر قائن،للهی مدیر اداره آموزش وپرورش،چند تن از مدیران ادارات و جمعی از معلمین و جامعه ورزشی شهرستان برگزار شد.
این مسابقات به همت تربیت بدنی آموزشگاههای قائنات و همکاری هیات پینگ پنگ و هندبال شهرستان از ۸ تا ۱۰ اسفند ماه به طول خواهد انجامید.

مسابقات مچ اندازی “بانوان” خراسان جنوبی برگزار می شود

جمعه ۱۰ اسفند مسابقات مچ اندازی “بانوان” قهرمانی باشگاه های استان در بیرجند برگزار می شود
این مسابقات به مناسب گرامیداشت روز زن از ساعت ۸ صبح در محل سالن ورزشی علوی واقع در خیابان آوینی ابتدای خیابان یاسمن برگزار خواهد شد.
در رقابتهای جام جهانی هند

پایان کار خدمتی با کسب جایگاه دهم جهان

نجمه خدمتی با کسب جایگاه دهم در رشته میکس تفنگ به کار خود در رقابتهای جام جهانی هند پایان داد.

رقابتهای تیراندازی جام جهانی هند و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱ تا ۹ اسفندماه با حضور ۴۹۵ ورزشکار از ۵۸ کشور جهان در شهر دهلی نو هندوستان آغاز شده و در حال پیگیری است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*