۲۳ طرح خیرساز در خراسان جنوبی بهره برداری شد

بیرجند – ایرنا – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ طرح خیرساز در استان بهره برداری شده است و تا پایان سال جاری ۱۲ طرح دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا محمدرضا بیکی روز سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای گرم نهبندان گفت: تاکنون ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تعهدات خیرین مدرسه ساز مربوط به جشنواره بیستم خیران مدرسه ساز استان محقق شده است.
وی افزود: خیران مدرسه ساز در جشنواره امسال بیش از ۲۱ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی را تعهد کردند.
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: مدرسه روستای گرم نهبندان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان احداث شده است.
وی اظهار داشت: همچنین امروز در روستای تاجمیر شهرستان سربیشه یک مدرسه ۲ کلاسه با زیربنای ۱۱۳ متر مربع و اعتبار ۱۶۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
بیکی بیان کرد: این مدارس عشایری در راستای حذف مدارس کانکسی از محل اعتبارات ملی و با همکاری بنیاد فرهنگی علمی و آموزشی قلم چی احداث شده است.
وی گفت: این مدارس با تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کامل احداث شده که در مجموع ۱۱۰ دانش آموز از مزایای آن برخوردار شدند.

 

معاون اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی عنوان کرد:

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان گفت:بیش از یازده و نیم میلیارد تومان از تعهدات خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی در سال جاری محقق شده است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،چاوشان معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت:بیش از یازده و نیم میلیارد تومان از تعهدات خیران مدرسه ساز استان در سال جاری محقق شده است.

وی افزود:این تعهدات مربوط به جشنواره بیستم خیران مدرسه ساز است که ابتدای امسال برگزار شد و تاکنون حدود ۵۵ درصد از این تعهدات محقق شده است.

چاوشان گفت: در جشنواره امسال خیران مدرسه ساز استان،  بیش از ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی تعهد کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان افزود:از این تعهدات بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان مربوط به احداث ۴۰ مدرسه با ۲۲۴ کلاس درس و همچنین ۱۳ سالن آموزشی، فرهنگی و ورزشی  است.

وی اظهار کرد:  ۹۲۴ میلیون تومان تعهدات نقدی است و همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان درمیان زمین اهدا شده است.

چاوشان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ طرح  خیرساز در استان بهره برداری شده و تا پایان سال ۱۲ طرح دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*