آخرین خبر :

گازرسانی به روستاهای نهبندان با سرعت ادامه دارد

فرماندار نهبندان گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان با سرعت در حال انجام است تا مردم روستاهای مرزی و محروم نهبندان نیز طعم خدمت رسانی را بچشند.

به گزارش ایرنا ماشاءاله کریمان خراسانی روز جمعه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در نهبندان افزود: تا پایان سال آینده گازرسانی به تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان انجام می شود.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد اواسط سال ۱۴۰۰ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نهبندان گازرسانی شود.
فرماندار نهبندان بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی خدمات خوبی توسط نظام در نهبندان ارائه شده که مقایسه عملکرد دستگاه هایی اجرایی شهرستان با قبل از انقلاب نشان دهنده این موضوع است.
وی اظهار داشت: خدمات ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی با هدف امید بخشیدن به مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان به عموم مردم باید از سوی مسئولان و کارگزاران نظام اطلاع رسانی شود.
کریمان خراسانی گفت: دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی خدمات ارزنده نظام را در حوزه های آب، برق، راه، بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر، علمی و آموزشی، کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری و غیره برای مردم تبیین می کنند.
وی از افتتاح ۱۳۰ پروژه و کلنگ زنی یک طرح عمرانی در نهبندان با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان از مزایای این تعداد طرح برخوردار می شوند و برای ۵۱ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.
فرماندار نهبندان گفت: همچنین چند کمیته تخصصی برای برگزاری برنامه های متنوع در دهه فجر تشکیل شده تا آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شکوه کم نظیر در قالب برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار شود.
شهرستان نهبندان با ۱۴۰ کیلومتر مرز با افغانستان و ۲۶ هزار کیلومتر مربع وسعت در جنوبی ترین نقطه خراسان جنوبی و ۲۰۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*