چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

رقابت های کونگ فو قهرمانی استان به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد

رضایی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛گفت: رقابت های کونگ فو قهرمانی استان در ۴ رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با حضور ۱۴۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های بیرجند، قاین الف و بشرویه و در رده سنی نوجوانان تیم های بشرویه، قاین الف و قاین ب به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی گفت: در رده سنی جوانان نیز تیم های بشرویه، نیم بلوک و بیرجند و در رده سنی بزرگسالان تیم های قاین الف، بشرویه و بیرجند به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

قاین، نایب قهرمان مسابقات هاپکیدوی کشور

تیم هاپکیدوی قاین در مسابقات هاپکیدوی کشور نایب قهرمان شد.

 تیم هاپکیدوی قاین تیم منتخب هاپکیدوی KSB استان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور با ۱۰ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز نایب قهرمان شد.

این رقابت ها به مدت ۲ روز به میزبانی مشهد برگزار شد.

 

 

 

 

شانزدهمین دوره اردوی تیم ملی جوانان دارت کشور جهت آماده سازی تیم ملی در مسابقات جهانی رومانی با حضور برترین های کشور به میزبانی شهرستان طبس برگزار خواهدشد.

وی افزود: این دوره از رقابت ها یکم اسفند ماه سال جاری لغایت سوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهدشد.

 

 

 

 

 

مسابقات تنیس روی میز بانوان هیات معلولین و جانبازان

بیرجند برگزار شد
مسابقات تنیس روی میز بانوان هیات جانبازان و معلولین شهرستان بیرجند جام فجر برگزار شد در این مسابقات خانم ها خاطره خالدار. لیلا یوسفی.زهرا علی آبادی حائز کسب مقام های اول تا سوم شدند. لازم بذکر است تمرینات و مسابقات مذکور تحت نظارت و مربیگری سرکار خانم زهرا چهکندی نژاد داور بین المللی تنیس روی میز برگزار شد.

 

 

 

 

با دستور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

مشکل چندین ساله خانه کاراته بیرجند رفع شد
در جلسه ای که روز دوشنبه با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات کاراته برگزار شد، با دستور مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مشکل خانه کاراته بیرجند رفع شد. در این جلسه که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد پس از بحث و بررسی و تبادل نظر به منظور رفع مشکلات خانه کاراته بیرجند مقرر گردید این خانه در قالب تفاهم نامه به هیات کاراته واگذار شود.
همچنین از سوی مدیرکل ورزش و جوانان یک تخته تاتامی جهت تعویض تاتامی فرسوده خانه کاراته اختصاص یافت.

 

 

جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان با ورزش در طبس برگزار شد

بانوان شرکت کننده در این جشنواره ضمن گذراندن اوقات فراغت، در رقابتهای پیش بینی شده شرکت کردند و در پایان جوایزی به نفرات برتر هر رشته اهدا شد.
در خلال این مسابقات تستهای پزشکی برای سنجش وضعیت سلامت شرکت کنندگان با حضور کارشناس پرستاری انجام و توسط کارشناسان ورزش توصیه هایی جهت فعالیت بدنی متناسب با وضعیت جسمانی افراد ارائه گردید.

جشنواره اوقات فراغت با ورزش با همکاری امور ورزش بانوان و هیات ورزش همگانی شهرستان برگزار شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*