چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان و نونهالان خراسان جنوبی پایان یافت

مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان و نونهالان خراسان جنوبی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی ، در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از شهرستان های طبس ، فردوس ، بشرویه ، سرایان ، قاین ، خوسف و زیرکوه در سالن ورزشی ملت سرایان باهم رقابت کردند.

در پایان مسابقات نوجوانان تیم نخل طلایی طبس قهرمان شد و تیم های شهید شرفی فردوس و عماد نظام بشرویه مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده نونهالان نیز نخل طلایی اول و تیم های قاین و بشرویه دوم و سوم شدند.

تیم نخل طلایی طبس با قهرمانی در رقابت های فوتسال رده نونهالان و نوجوانان جواز حضور در رقابت های مناطق کشور را کسب کرد.

رقابت های مناطق کشور در رده نونهالان از ۲۰ اسفند به میزبانی بندرعباس آغاز می شود.

 

 

هنرنمایی پولادمردان خراسان‌جنوبی در مسابقات شرق کشور

پولادمردان خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری شرق کشور هنرنمایی می‌کنند.

مصطفی حسنی، علی رضاپور، علی افضلیان، احمد محمودی، هادی رجب‌زاده، محمد الوانی، میلاد شاهین‌نژاد، همایون خالدی، محمد خراشادی، امین جلالی‌تبار، محمد زردست و محمد یعقوبی در این ماراتن منطقه‌ای به رقابت می‌پردازند.

مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری منطقه شرق کشور با شرکت قریب‌بر ۲۰۰ پولادمرد استان های خراسان‌رضوی، کرمان، خراسان‌شمالی، سمنان، دامغان، هرمزگان و خراسان‌جنوبی از اول تا چهارم بهمن‌ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان در شهر خاش برگزار می‌شود.

 

 مسابقات موتورکراس خراسان‌جنوبی در طبس پایان یافت

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات قهرمانی موتورکراس«جام فجر» خراسان‌جنوبی به میزبانی طبس گلشن برگزار شد.

در این رویداد ورزشی ۳۰ موتورکراس‌سوار شهرستان‌های بیرجند، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و بشرویه برای کسب مدال رنگی به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی مسابقات قهرمانی موتورکراس خراسان‌جنوبی تیم سرایان بر سکوی نخست ایستاد، طبس گلشن نایب‌قهرمان شد و بیرجند به مقام سوم دست یافت.

محمدسینا داشگر بر سکوی قهرمانی کلاس ۶۵ سی‌سی رقابت‌ها ایستاد، سجاد جوزانی و محمدجواد مدبری‌زاده رتبه‌های بعدی را کسب کردند و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان نیز امیرحسین جمال، سجاد شیردل و حسن ضیغمی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

محمد خانی قهرمان کلاس ۴۵۰ سی‌سی مسابقات موتورکراس جوانان«جام فجر» خراسان‌جنوبی شد، محسن خدیوفرد و علی مدبری‌زاده در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتتد و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی پیشکسوتان نیز محمدحسن رنجبر، جواد جمال و جواد بیدختی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

مسابقات تنیس روی میز بانوام خراسان جنوبی پایان یافت

پرونده مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز «جام فجر» بانوان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و آزاد خراسان جنوبی در خانه پینگ‌پنگ سالن ورزشی شهید سرحدی بیرجند بسته شد.

سیده‌ مهدیه حسینی بر سکوی قهرمانی تنیسورهای جوان استان ایستاد، فاطمه چاجی نایب‌قهرمان شد، نیکتا احمدی و زینب رمضانی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در مسابقات قهرمانی تنیس‌روی میز امیدهای خراسان‌جنوبی افسانه حسن‌نژاد بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه عرب‌زاده دوم شد، فاطمه‌سادات اسلامی و مینا جلیلی حائز رتبه سوم مشترک شدند.

مژگان جعفری مقام نخست رقابت‌های تنیس‌روی میز رده سنی آزاد استان را کسب کرد، سیده رضوانه رضوی دوم شد فاطمه ثارالهی و ستایش کشهانی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان استان خراسان جنوبی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و خانم ها فرانک زردست اول، عسل ایوبی دوم، الهه چهکندی نژاد و ندا موسوی مقدم مشترکاً سوم شدند.

 

 

 

 

 

 

امداد رسانی کوهنوردان به سه گمشده در ارتفاعات بند دره بیرجند

تیم هیأت کوهنوردی بهمراه امدادگران هلال احمر بیرجند در دو حادثه با فاصله زمانی یک ساعت ، سه نفر را که برای تفریح به کوه رفته بودند و پس از تاریکی هوا گم شده بودند را از سرما نجات دادند .
همچنین تیم کوهنوردی بیرجند جهت اعزام به قله چهار هزار متری در یک برنامه آمادگی در خط الراس باقران میان برف و باد یک شب را سپری کردند ،

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

مود توانایی برگزاری مسابقات کشوری را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در جلسه ی شورای ورزش شهرستان سربیشه نحوه مدیریت مجموعه ی ورزشی شهر مود را در استان و کشور بی نظیر و مثال زدنی دانست و گفت: به جهت رعایت موازین و مقررات و شرایط نگهداری از اماکن ورزشی، بدون تردید می توان مجموعه ی ورزشی شهر مود را از بهترین های استان دانست که شرایط بسیار خوب آن مدیون عشق و علاقه بسیار مسئول ورزش شهر مود می باشد.
سرپرست خاطر نشان کرد این مجموعه ی ورزشی با توجه به شرایط بسیار خوب آن باید به دنبال میزبانی مسابقات ورزشی در سطح کشور باشد.

 

مسابقات دارت در مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند 

با حضور۱۶ نفر از کارکنان فنی و حرفه ای خواهران بیرجند مسابقات دارت در این مرکز برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی با لوح اهدا شد.

در این مسابقات کبری مرادی، الهام السادات خزاعی و  ریحانه طالبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*