چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

رابیتس بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال بیرجند ایستاد

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال «جام فجر ۹۷» شهرستان بیرجند: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال قهرمانی شهرستان بیرجند «جام فجر ۹۷» برگزار شد.

سید علی حسینی افزود: سوت آغاز این رقابت روز ۱۳ بهمن‌ماه در سالن ورزشی شهیدین قاسمی با شرکت ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی به صدا درآمد و پس از انجام ۳۲ بازی گروهی و نهایی با معرفی تیم‌های برترین‌ به خط پایان رسید.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال «جام فجر ۹۷» شهرستان بیرجند تصریح کرد: تیم‌های فوتسال ایران جوان، رابیتس اسماعیلی، مبلمان پرنس، تره‌بار نخعی، شهدای گمنام، دانشگاه علوم پزشکی، استودیو استیج و خشکبار نخعی با غلبه بر حریفان خود از مرحله گروهی رقابت‌ها صعود کردند.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال «جام فجر ۹۷» شهرستان بیرجند ادامه داد: بازی رده‌بندی رقابت‌ها به دلیل عدم حضور تیم فوتسال مبلمان پرنس برگزار نشد و با رأی کمیته فنی مسابقات نتیجه بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع فوتسال تره‌بار نخعی اعلام و در مقام سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

حسینی گفت: در بازی فینال این دوره از مسابقات، تیم‌ فوتسال رابیتس اسماعیلی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ایران جوان گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد و حریف به نایب‌قهرمانی رضایت داد.

 

مسابقات فوتسال نیمبلوک پایان یافت

مسابقات فوتسال جام فجر۹۷ یادواره شهدا در شهر نیمبلوک برگزار شد
ارجمند نیا نماینده ورزشی شهر نیمبلوک گفت: این مسابقات از ۱۲ تا ۲۲بهمن ماه با شرکت هشت تیم در سالن ورزشی مرکز آموزش کشاورزی در دوگروه انجام و درنهایت تیم های شهید جمعه اسدآباد،مرحوم رمضان اسعدی و شهید حججی به ترتیب مقام اول تا سوم رقابت ها را بدست آوردند.

 

 

برگزاری کلاس داوری فوتبال در قاین 

کلاس داوری درجه ۳ فوتبال زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان قائنات برگزار می شود
این دوره از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه با شرکت ۲۹ نفر به مدرسی محسن فریمانی ناظر ومدرس رسمی فدراسیون فوتبال کشور در دو شیفت صبح و عصر برگزار می گردد.
👇👇👇👇

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*