آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

قضاوت داور استان در مسابقات لیگ فوتسال کشور

داور خراسان جنوبی در مسابقات لیگ فوتسال کشور قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، محمود طحان داور جوان استان، در مسابقات پلی آف لیگ فوتسال کشور سوت میزند.
این مسابقات از ۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن در مشهد برگزار می شود.

 

 

مسابقات پارازورخانه ای خراسان جنوبی برگزار شد

 به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی «جام فجر» خراسان‌جنوبی برگزار شد.

در مسابقات قهرمانی پارازورخانه‌ای هیأت جانبازان و معلولین «جام فجر» خراسان‌جنوبی انتخابی اعزام به رقابت‌های کشوری باستانی‌کاران استان در شش ماده انفرادی در بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علی ناصری در ماده کباده کلاس نشسته مسابقات قهرمانی پارازورخانه‌ای خراسان‌جنوبی بر سکوی نخست ایستاد، حجت‌الله آهنی قهرمان کباده کلاس ایستاده شد و فرزاد یخچالی مقام نخست میل‌گیری سنگین کلاس ایستاده رقابت‌ها را به دست آورد.

در ماده انفرادی میل‌گیری سنگین قطع عضو کلاس ایستاده جواد رضایی در جایگاه نخست مسابقات ایستاد، در ماده میل‌گیری قطع عضو کلاس ایستاده جوانان جواد مردانی قهرمان شد و در ماده‌چرخ تیز جوانان کلاس ایستاده امیر زنگالی حائز کسب مقام اول گردید.

 

 

 

درخشش نونهالان خراسان‌جنوبی در اردوی منتخبین اسکواش کشور

نونهالان خراسان‌جنوبی به اردوی منتخبین اسکواش کمتر از ۹ و ۱۱ سال کشور پیوستند و برترین اسکواش بازان مسابقات «جام فجر» استان معرفی شدند.

نونهالان خراسان‌جنوبی در اردوی منتخبین اسکواش کشور/ معرفی برترین اسکواش‌بازان «جام فجر»

 نونهالان زیر ۹ سال خراسان‌جنوبی در تست استعدادیابی مستعدین کشوری اسکواش خوش درخشیدند.

آبتین فروتن، مصطفی احراری و سبحان سابقی در لیست انتخابی نخبه‌های کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش قرار گرفتند.

همچنین در پی هنرنمایی شایسته نونهالان اسکواش‌باز خراسان‌جنوبی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران فرزاد حق‌خواه و سید امیرمهدی خراشادیزاده به اردوی منتخبین اسکواش کمتر از ۹ سال و ۱۱ کشور در شهر اراک دعوت شدند.

 

 

 

 

محمود طحان داور ملی فوتبال استان خراسان جنوبی جهت قضاوت در مسابقات لیگ فوتسال کشور فراخوانده شد.

مسابقات پلی آف لیگ فوتسال کشور از دوشنبه پانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی مشهد برگزار می شود.

 

 

برگزاری ایستگاه تندرستی در مسجد قبا شهر قاین

برگزاری ایستگاه تندرستی در مسجد قبا شهر قاین
به همت هیات انجمن های ورزشی ایستگاه تندرستی گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد قبا شهر قاین برگزار شد.
این برنامه با حضور ترحمی معاون اداره ورزش وجوانان قائنات با برگزاری مسابقات شطرنج، دارت، لی لی و هولاهوپ انجام شد.

کارگاه آموزش آیین پهلوانی و ورزش زورخانه ای در قائن برگزار شد

کارگاه آموزش آیین پهلوانی و ورزش زورخانه ای در قائن برگزار شد

 کارگاه آموزش آیین پهلوانی و ورزش زورخانه ای در زورخانه شیرخدای قاین برگزار شد.

 این کارگاه ویژه هنرجویان هنرستان تربیت بدنی خلیج فارس به مدت سه ساعت در زورخانه شیرخدا برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی خراسان جنوبی گفت:هشتمین دوره از رقابت های پهلوانی و زورخانه ای استان به میزبانی تقاب برگزار می شود.

قمری افزود: این دوره از رقابت ها پنجشنبه ، هیجدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۸ به میزبانی زورخانه امام علی تقاب برگزار می شود.

هیئتی با مشکلات دنباله دار و تمام نشدنی

جودو رو هوا

امروز خراسان جنوبی- قاسمی
از ابتدای سال داستان هیئت شروع شد از کم کاری های مسوولان گرفته تا سنگ اندازی هایی که در راه ورزشکاران، مربیان و داوران انداخته می شد هر کدام به نوعی صدایشان درآمده بود و دنبال حقشان بودند. هیئت جودوی استان که با مشکلات فراوان روبه رو شده بود. بعد از مداخله اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون گمان می شد که هیئت سر و سامانی خواهد گرفت ولی با وجود اینکه سه ماه قبل رئیس آن عزل و سرپرست برای هیئت انتخاب شد ولی هنوز درگیر مشکلات فراوانی است که گویا پایانی ندارد و جالب اینجاست که نه تنها هیئت استان دچار این مشکلات شده است که مشکلات گریبان فدارسیون را هم گرفته است و با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند تا شاید جودو کشور و استان ما که اکنون روی هواست به مسیر درست خود که قهرمان پروری است بازگردد.

سرپرست هیئت استعفا داد
چندی قبل برای تهیه یک گزارش به تاجریزی، سرپرست هیئت تماسی گرفتم که وی بعد از پاسخ گویی اعلام کرد: استعفا داده است. وی که دلیل اصلی برای استعفا را نگفت ولی با این وجود گویا مشخص است که حاشیه هایی که در این مدت برای او به وجود آمده بود تصمیم گرفته است کناره گیری کند.

دوباره سرپرستی گذاشته می شود
در همین راستا و اینکه تاجریزی استعفا داده است با معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت و گو گردیم. محمدرضا مهران پور در این زمینه عنوان کرد: بله درست است که تاجریزی استعفا داده است. وی تصریح کرد: در یک هفته آینده ما یک سرپرست دیگری برای این هیئت در نظر خواهیم گرفت تا بعد از تدابیر درست و برنامه ریزی دقیق و تفاهم در زمینه اهداف کاندیداها مجمع برگزار شود.

کاندیداها به فکر توسعه جودو نیستند
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در جواب به این سوال که چرا مجمع را برگزار نمی کنید و دوباره سرپرست تعیین می شود، گفت: اینکه تاکنون برگزار نشده است دلایل زیادی داشته است. مهران پور تصریح کرد: یکی از دلایل قانون بازنشستگان بود که دچار چالش هایی شده بود و لازم بود تا ابتدا این مسئله بر طرف شود و وزارت خانه دستور داده بود تا حل این موضوع مجمعی برگزار نشود. وی اضافه کرد: همچنین یکی از دلایل مهم اداره کل برای عدم برگزاری مجمع نیاز به بررسی بیشتر می باشد و اینکه کاندیدا ها به دنبال منافع خود هستند. وی در این زمینه توضیح داد: اکنون مشخص شده است که کاندیداهای مربوطه برای هیئت نیز فقط به دبنال جمع آوری آراء هستند و به فکر توسعه ورزش و جودو نیستند در همین راستا تا از نیت کاندیداها مطمئن نشویم که هدف آنها فقط ارتقاء این ورزش است مجمع برگزار نمی شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*