چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

همایش پیاده روی در زیر کوه برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی عمومی همزمان با سالگرد ورود نورانی و قدوم پرخیر وبرکت امام راحل به میهن اسلامی در شهر حاجی آبادبا حضور مسئولین، مردم ولایت مدار مرزنشین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.در پایان این همایش پرشوربه قید قرعه یکدستگاه دوچرخه و تعداد ۱۰ عدد کارت هدیه از طرف ورزش و جوانان شهرستان و فرمانداری زیرکوه به شرکت کنندگان اهدا گردید.

 

 

حضور دختر هندبالیست قاین در اردوی تیم ملی 

سیما سنجری دختر نوجوان هندبالیست شهرستان قاین در اردوی انتخابی تیم ملی هندبال که به میزبانی تهران در حال برگزاریست حضور یافت.

این اردو از ۷ بهمن تا امروز به طول انجامید و این ورزشکار به عنوان  تنها نماینده خراسان جنوبی در این اردو شرکت کرد

 

 

مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی در طبس برگزار شد

در اولین روز از دهه مبارک فجر اولین دوره رقابتهای تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی استان خراسان جنوبی در طبس برگزار شد.
رقابتهای تراپ قهرمانی استان با حضور ۲۰ نفر از شهرهای بیرجند و طبس در اولین سایت رسمی تیراندازی استان در باشگاه کویران طبس برگزار شد.
در خاتمه این مسابقات که با حضور قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سلیمانی دبیر هیات تیراندازی استان و جعفری رئیس هیات تیراندازی شهرستان بیرجند برگزار شد به نفرات برتر حکم و لوح قهرمانی اهداء شد.

 

 

 

 

نفرات برتر مسابقات شطرنج خراسان جنوبی مشخص شدند

دومین دوره از مسابقات استانی  شطرنج جام دیار گلهای نرگس با حضور ۳۶ شطرنج باز از شهرستان های بیرجند، قاینات، سربیشه و خوسف در ۵ دور به روش سوئیسی برگزار شد

در پایان این مسابقات مرتضی زمانی از بیرجند،  مجتبی قلاسی مود از شهرستان سربیشه و علیرضا اباذری از شهرستان قائن مقام اول تا سوم را کسب کردند

 

 

 

افتخاری دیگر برای ورزش خراسان جنوبی

نجمه خدمتی قهرمان مسابقات تیراندازی بانوان کشور شد

نجمه خدمتی قهرمان مسابقات آزاد تیراندازی بانوان کشور شد
آخرین روز از مرحله نهایی مسابقات آزاد تیراندازی گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز گذشته در بخش بانوان برگزار شد که طی آن و در تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان نجمه خدمتی بانوی ورزشکار خراسان جنوبی قهرمان این مسابقات شد و الهه احمدی از تهران و نرجس امام قلی نژاد از مازندران به ترتیب در مکان های دوم تا سوم قرار گرفتند.
گفتنی است این رقابت ها با حضور اکبر محمودی، مشاور عالی فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، الکساندر سماکین سرمربی تپانچه و مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ برگزار شد.

 

کسب ۳ مدال رنگی ووشوکاران خراسان‌جنوبی
تیم ووشوی خراسان‌جنوبی با کسب سه مدال رنگی و ۵۰ امتیاز بر سکوی سوم تیمی  مسابقات قهرمانی ووشو ساحلی بزرگسالان کشور ایستاد
در این مسابقات حسن چوپانی در وزن ۶۰ کیلوگرم با کسب مدال برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و احسان یکتا در و‌زن ۷۰ کیلوگرم با نشان نقره در جایگاه نایب‌قهرمانی قرار گرفت و مجتبی لولو در وزن ۸۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی ساحلی ووشوی ساحلی کشور با گردن‌آویز برنز مقام سوم رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، این رویداد ملی با شرکت بیش از ۱۵۰ ووشوکار برتر ایران به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در شهر چابهار برگزار شد

 

 

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور شد

چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کارگری کشور با حضور پهلوانان و قهرمانان این رشته در زورخانه امام موسی ابن جعفر(ع) بیرجند به کار خود پایان داد و تیم های خراسان جنوبی، فارس و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این مسابقات ۱۰۰ باستانی‌کار از استان‌های تهران، خراسان‌شمالی، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، خراسان‌جنوبی، مرکزی، خراسان‌رضوی، همدان، کرمان و فارس و خوزستان با یکدیگر رقابت کردند.

این رقابت‌ها در بخش‌ هنرهای فردی در ماده‌های چرخ‌تیز، چرخ‌چمنی، میل‌بازی، سنگ، کباده و میل گیری سنگین و در دو رده سنی مثبت ۸۰ کیلو و منفی ۸۰ کیلو برگزار شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*