چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 مسابقات هندبال مناطق جنوب شرق کشور در فردوس برگزار می شود

 مرحله نهایی مسابقات هندبال نونهالان پسر مناطق جنوب کشور از ۲۲ تا ۲۷ بهمن به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود.

در این مسابقات  ۹ تیم از استان های اصفهان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر و خراسان جنوبی  باهم رقابت می کنند.

 

 

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات مچ اندازی بانوان شرق کشور شد

بانوان خراسان جنوبی با کسب ۹ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات مچ اندازی شرق کشور شدند.

در این مسابقات راحله قادری، آرزو حسینی، مهسا خواجه عبداللهی، حمیده فرازی، زهرا طحان ۵ مدال طلای مسابقات مچ اندازی شرق کشور را از آن خود کردند.

همچنین افسانه غمگین مدال نقره و نسرین بهشتی زاده و اکرم غلامی مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کردند.

این مسابقات ۷ و ۸ بهمن با شرکت ۱۶۰ ورزشکار به میزبانی زاهدان برگزار شد.

 

 

دومین دوره مسابقات استانی شطرنج جام دیار گل های نرگس استان خراسان جنوبی دوازدهم فروردین ماه سال جاری به میزبانی سالن شهید نجفی شهر خوسف برگزار می شود.

 

 

 

 

طرح ژیمناستیک برای همه در خراسان جنوبی برگزار می شود

رئیس هیأت ژیمناستیک استان خراسان جنوبی  ازاجرای طرح ژیمناست مدارس و همچنین طرح ژیمناستیک برای همه در تمامی شهرستان های استان خبرداد
بیابانی افزود: این طرح درحال حاضر در بیرجند درحال اجراست که با استقبال بی نظیر مدارس وخانواده ها روبروشده است. وی همچنین گفت: دربخش بانوان در رده سنی (۳۰تا۵۰سال)نیز برنامه هایی درقالب ورزش صبحگاهی آغاز شده و در آینده این عزیزان به سمت ژیمناستیک برای همه( gymnastics for all) هدایت خواهند شد.

 

 

 

همایش دوچرخه سواری قاین برگزار شد

همایش دوچرخه سواری با همکاری مجموعه فرهنگی مسجد فاطمه الزهرا (س) گرامیداشت چهلمین فجرانقلاب اسلامی برگزار شد. این همایش باحضور ۱۰۰ نفر در شهرک فاز سه شهر قاین صورت گرفت و در پایان به قید قرعه به ده نفر  جوایزی اهداء شد.

 

پیامک

دردناک تر از باخت تیم ملی، صدا و سیماست که خیلی آروم و بی‌صدا تبدیل به یک کازینوی ملی شده !!!
به گفته مجری برنامه ۱۱ میلیون نفر در این سیستم عضو شدن و روزانه از هر کدوم ۵۰۰ تومن کم میشه !!
روزانه ۵.۵ میلیاد از این افراد کم میشه که حالا میخوان ۲۰ میلیون تومنش رو به قید قرعه!‌ جایزه بدناگر سه ماه از این افراد کم بشه چیزی حدود ۵۰۰ میلیارد تومن میشه !!

 

 

 

همایش کوهپیمایی در قاین برگزار شد

همایش کوهپیمایی ومسابقات ورزشی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه پارک جنگلی قائن برگزار شد. این مسابقات با همکاری حوزه بسیج شهید کاوه وبا حضور دانش آموزان دبیرستان شهید اسماعیلیان در پارک جنگلی و مزار شهدای گمنام برگزار گردید. درپایان به قید قرعه به ده نفر و به برترین های مسابقات در رشته های طناب کشی وروپایی جوایزی اهدا شد.

 

 

 

مسابقات منی گلف در خوسف برگزار شد
مسابقات مینی گلف با حضور ۳۰ شرکت کننده در دو بخش زنان و مردان در شهرستان خوسف برگزار شد.  در پایان این مسابقات در بخش مردان علی یوسفی ٬ مهدی کدخدا و ابوذر اکبری حائز مقام های اول تا سوم شدند و در بخش بانوان الهه سادات صبور ٬مژده سعیدی و عاطفه حسن زاده نیز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*