چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

صعود بدمینتون‌بازان خراسان‌جنوبی به مرحله دوم استعدادهای برتر کشور

 دختران بدمینتون‌باز قایناتی خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی استعدادهای برتر ورزشی کشور درخشش غرورآفرینی داشتند و در لیست نخبه‌های ایران قرار گرفتند.

آتنا مهاجر، ساغر فرنگی و نرگس فارابی در ارزیابی کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون کشورمان امتیازات فنی و علمی لازم را کسب و به مرحله دوم استعدادهای برتر ورزشی کشور صعود کردند.

 

 

 

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت: تیم ووشو بانوان استان در رده سنی جوانان به رقابت‌های قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، اعزام شد.

خرمشاد افزود: در این دوره از رقابت‌ها که از دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه جاری به میزبانی استان آبادان برگزار خواهد شد، آیدا بهرامی نژاد، زینب السادات حسینی و یگانه بهرامی نژاد به مربیگری و سرپرستی فاعقه سنجری در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

مسابقات فوتبال دستی و تنیس روی میز بانوان خوسف برگزار شد

مسابقات فوتبال دستی و پینگ پنگ بانوان شهرستان خوسف در محل سالن شهید نجفی این شهرستان برگزار شد. در پایان این مسابقات در تنیس روی میز زهرا حسنی مقام اول ،سیده زهرا بال افکن مقام دوم  و مریم حسنی مقام سوم را کسب کرد و در رشته فوتبال دستی نیز الهام جعفری، نرجس نجفی و سیده سعیده موسوی به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

 

 

 

 

برگزاری کلاس استاژ داوری سبک های کنترلی کاراته در خراسان جنوبی

 هیات کاراته خراسان جنوبی در نظر دارد یک دوره کلاس استاژ داوری سبک های کنترلی کاراته ( قوانین ۲۰۱۹ ) ویژه آقایان و بانوان را زیر نظر کمیته داوران هیات کاراته خراسان جنوبی و به مدرسی استاد محمدعلی بخشی رییس سبک های کنترلی هیات کاراته استان  در محل خانه کاراته بیرجند برگزار نماید.

 

 

 

حضور نماینده خراسان جنوبی در رقابت های فوتبال نوجوانان کشور

حضور نماینده خراسان جنوبی در رقابت های فوتبال مرحله اول گروه ۶  نوجوانان مناطق کشور

باشگاه سرخ پوشان بیرجند به عنوان تنها نماینده استان در رقابت های مرحله اول گروه ۶ نوجوانان مناطق کشور در بندرعباس به رقابت خواهد پرداخت.

قهوه چی رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی گفت: این رقابت ها از ۱۳ لغایت ۱۹ بهمن ماه  با حضور تیم های سرخ پوشان بیرجند، شهرداری بندرعباس، استقلال بوشهر، ملوان کیش، اروند بندرعباس و نماینده اراک به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است تیم های اول و دوم این مسابقات به دور دوم صعود خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*