چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

حضور دختران دوچرخه سوار قاینی در اردوی انتخابی تیم ملی

 ملیکا سادات و مبینا سادات موسویان دو خواهر دوقلوی دوچرخه سوار قاینی پس از اعزام به اردوی تدارکاتی استعدادهای برتر کشور با کسب امتیازات لازم در رقابت با سایر ورزشکاران به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

در مرحله اول ۳۰ دوچرخه سوار به اردو دعوت شدند و ۱۵ نفر به مرحله بعد راه پیدا کردند.

مرحله بعدی این اردو  در سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

هندبالیست آیسکی به اردوی تیم ملی راه یافت

 مهدی رمضانی هندبالیست خراسان جنوبی از شهر آیسکی در اولین اردوی آماده سازی منتخبین هندبال سالنی پسران زیر نظر سرمربی روسی «سرگی نیکلنکو» شرکت کرد.

این اردوها بمدت چهارسال هرشش ماه یک بار برای امادگی المپیک ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

 

ارسال تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی استان

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۱۱ کاروان تجهیزات ورزشی «امید و نشاط» به خانه های ورزش روستایی استان اعزام می شود.
این اعزام با حضور استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان حوزه روستایی وزارت ورزش و جوانان، رییس فدارسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی کشور و مسوولین استانی روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه جاری همزمان با آغار نخستین گردهمایی رابطین ورزش روستای و دهیاران سراسر استان برگزار خواهد شد.
این تجهیزات شامل میز تنیس روی میز، دارت ، فوتبال دستی و … می باشد.

با حضور رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور

نخستین گردهمایی رابطین ورزش روستایی و دهیاران سراسر خراسان جنوبی برگزار می شود

نخستین گردهمایی رابطین ورزش روستایی و دهیاران سراسر خراسان جنوبی برگزار می شود
نخستین گردهمایی رابطین ورزش روستایی و دهیاران سراسر استان، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف تبیین سیاست راه اندازی خانه های ورزش روستایی به منظور مقابله با آسب های اجتماعی و توسعه ورزش مناطق روستایی با حضور غلامرضا جعفری، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه جاری در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.
این همایش که از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شود، میهمانانی از جمله محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان حوزه روستایی وزارت ورزش و جوانان و مسوولین استانی در این گردهمایی حضور خواهند داشت.
این همایش به همت هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

اعزام تیم جودو خراسان جنوبی به مسابقات کشوری

تیم سه نفره جودو استان به سرپرستی و مربیگری محمد دادی عازم مسابقات کشوری جودو به میزبانی استان زنجان شد.
به گفته تاجریزی سرپرست هیات جودو استان، این مسابقات ازامروز لغایت یازدهم بهمن ماه در استان زنجان برگزار خواهد شد که تیم سه نفره استان متشکل از حسین خسروی، مجتبی فیاض زاده و علی بزرگوار به عنوان ورزشکار و مربیگری و سرپرستی محمد دادی در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*