چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

بزرگترین رویداد ورزشی حوزه ورزش روستایی خراسان جنوبی در خضری برگزار می شود

برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی حوزه ورزش و روستایی خراسان جنوبی

بزرگترین رویداد ورزشی حوزه ورزش روستایی خراسان جنوبی  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار در خضری  برگزار می شود.

این المپیاد با مشارکت و همراهی هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان، از ۴ لغایت ۵ بهمن ماه در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، چوب کشی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال در دو بخش آقایان و بانوان انجام خواهد شد.

در دومین جلسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد :

نماینده خراسان جنوبی عضو علی البدل مجمع ملی جوانان کشورشد

مرضیه شهریاری عضو علی البدل مجمع ملی جوانان شد

مرضیه شهریاری دبیرمجمع جوانان خراسان جنوبی به انتخاب مجامع استانی در دومین جلسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد کشوربه عنوان عضو علی البدل مجمع ملی جوانان ایران انتخاب شد.

در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد کشور و اولین انتخاب هیئت رئیسه مجمع ملی سمن های جوانان که به میزبانی کرمان و با حضور مجامع تمامی استان های کشور برگزار شد مرضیه شهریاری دبیرمجمع جوانان استان، به عنوان عضو علی البدل مجمع ملی جوانان ایران انتخاب شد.

برگزاری جلسه کمیته ورزش ستاد دهه فجر ورزش و جوانان شهرستان سرایان

برگزاری جلسه کمیته ورزش ستاد دهه فجر ورزش و جوانان شهرستان سرایان

جلسه کمیته ورزش ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان سرایان با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رمضانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، هدف از این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی جهت افزایش حضور و مشارکت ادارات در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فراهم سازی زمینه های حضور و مشارکت هرچه بیشتر کارکنان ادارات و جوانان در برگزاری شایسته تر برنامه ها دانست .
در ادامه جلسه، نمایندگان ادارات نیز در راستای برنامه های دهه به بیان نظرها و اقدامت خود پرداختند که برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در اولویت قرار گرفت.

مسابقات ورزشی سربازان نیروی انتظامی در بشرویه برگزار شد

همایش کویرنوردی سربازان نیروی انتظامی شهرستان بشرویه برگزار شد

مسابقات ورزشی ویژه سربازان نیروی انتظامی در شهرستان بشرویه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این همایش پس از انجام نرمش صبحگاهی، مسابقات مفرح و شاد ورزشی و همگانی از قبیل شتر سواری، تیراندازی، طناب کشی، حمل لاستیک، دارت، دوی امدادی ویژه پرسنل وظیفه در کویر زیبای شهرستان برگزار شد.
این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به همت هیات ورزش های همگانی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بشرویه برگزار شد.
در پایان به نفرات اول تا سوم رشته های مختلف ورزشی جوایزی از طرف هیات ورزش های همگانی شهرستان اهدا شد.
با حضور ۳۱۲ ورزشکار صورت گرفت
آغاز مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان کشور در بیرجند

سوت آغاز مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان گروه (ج) کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند نواخته شد.

در این ماراتن ملی ۳۱۲ کشتی‌گیر در قالب ۲۶ تیم از ۱۳ استان کشور از امروز تا ششم بهمن‌ماه برای کسب مدال رنگی هماورد یکدیگر می‌شوند.

در نخستین روز از مسابقات قهرمانی کشتی گروه (ج) کشور ورزشکاران آزادکار به مصاف یکدیگر می‌روند و فرنگی‌کاران این رویداد ورزشی روز جمعه پنجم بهمن‌ماه به روی تشک خواهند رفت.

گفتنی است، عیسی سنگدوبینی از گلستان، ایمانعلی فروغی از سیستان و بلوچستان، عبدالرضا نباتچیان از تهران،
محمدحسین یاراحمدی از چهارمحال و بختیاری،  مجید رضایی از گلستان و میثم ساداتی از مازندران مسؤولیت داوری این رقابت‌ها را برعهده دارند.

از برنامه‌های جانبی مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی نوجوانان گروه (ج) کشور برگزاری کارگاه و کیلینیک یک روزه‌ای زیر نظر امانی سیلابی، کاکا حاجی و علیزاده از مربیان برتر ایران است که شرکت کنندگان با قوانین، مقررات و تیکنیک‌های فنی روز کشتی جهان آشنا می‌شوند.