آخرین خبر :

چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

مقام سوم مسابقات کاراته بانوان کشور به خراسان جنوبی رسید

مقام سوم مسابقات کاراته کشوری بانوان کشور از آنِ خراسان جنوبی
مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان “گرامیداشت دهه مبارک فجر” با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
این مسابقات با حضور ۱۴ تیم و ۳۰۰ بازیکن در ۷ سبک ( به میزبانی سبک بزرگ ذن دوکای کاراته) از سراسر کشور در مجموعه ورزشی مخابرات بیرجند برگزار شد که در پایان با قهرمانی تیم استان تهران به کار خود پایان داد و تیم های خراسان رضوی و جنوبی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

خراسان جنوبی فاتح مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور

خراسان جنوبی برسکوی قهرمانی مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور ایستاد.

مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور با حضور ۲۰۵ کاراته کار در قالب ۱۱ تیم از استان های خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، سیستان و بلوچستان و یزد در ۵ رده سنی و۳۰ گروه وزنی در سالن ورزشی شهید نجفی خوسف برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم های فولاد صنعت قاینات، کیوکوشین طبس و۳۱۳ بیرجند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری اولین استاژ فنی شین کیو کوشین کاراته شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی

اعزام تیر انداز خراسان جنوبی به مسابقات جام جهانی هند

نجمه خدمتی تیرانداز ملی پوش خراسان جنوبی به همراه گروه نخست کاروان تیم ملی تیراندازی برای حضور در مسابقات جام جهانی تفنگ و تپانچه دهلی نو، عازم هند می شود.

این مسابقات اولین جام جهانی تیراندازی در سال ۲۰۱۹ به شمار می رود که در آن ۱۶ سهمیه المپیک توزیع می شود.
در رقابت های جام جهانی هند ۴۹۵ ورزشکار از ۵۸ کشور جهان حضور دارند که تیم ملی ایران نیز با ۱۵ ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
ابراهیم اینانلو، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، امیر محمد نکونام، الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان گروه اول اعزامی تیم ملی تیراندازی را تشکیل می دهند.

 

خراسان جنوبی، قهرمان رقابت های مینی گلف شرق کشور شد

خراسان جنوبی، قهرمان رقابت های مینی گلف قهرمانی شرق کشور

رقابت های مینی گلف شرق کشور با قهرمانی تیم بانوان و آقایان بیرجند به کار خود پایان داد.

در این رقابتها که طی دو روز به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد شرکت کنندگانی از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان ، کرمان و خراسان جنوبی حضور داشتند.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در۱۴ زمین در قالب ۲۸ راند برگزار شد که در پایان رقابت ها در بخش تیمی آقایان: خراسان جنوبی اول، کرمان دوم و سیستان و بلوچستان سوم و در بخش بانوان تیم خراسان جنوبی مقام اول، سیستان و بلوچستان مقام دوم و کرمان مقام سوم را از آن خود کردند، همچنین در بخش انفرادی آقایان ایمان مشمولی از بیرجند مقام اول، حمید رضا نوری از کرمان مقام دوم و متین ابوالحسنی از بیرجند مقام سوم و در بخش بانوان نیز فاطمه کارگر از بیرجند مقام اول، دنیا عباس نژاد از زاهدان مقام دوم و سمیه نژاد میرشکار و میترا مرکی مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*