سرمقاله: گوشت‌های یخ زده…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / صحنه‌های رقت باری است که مردم را سرگردان و بهت زده با کارت ملی به دست و دوان دوان در انبوه امواج انسانی برای دستیابی به چندکیلو گوشت یخ زده ببینیم! این نبود حق مردمی که چه ها نکردند در جنگی ۸ ساله که هنوز دارند تاوانش را می‌دهند!
این نیست حق مردمی که نابسامانی های برخی مدیران کلان کشور را تحمل کنند و جرات هم نداشته باشند ادعای حق کنند و اعتراضی به محضر آقایان داشته باشند که نکند کلی هم بدهکار شوند!
حق مردم این نیست که نه تنها پس از این همه خطاهای هزینه ساز هیچ یک از مدیرانشان به خود حتی اجازه عذرخواهی از مردم را ندهند و کما فی السابق براریکه منیت و خودخواهی و کیش شخصیت نشسته و با کمال و قاحت از مردم طلبکار باشند!!! این حق مردم نبود که شرایط فرهنگی جامعه به سمت و سویی پیش برود که در هر ساعت عدد بزرگی از زوجین از هم طلاق بگیرند و یک سوم ازدواج ها در سال گذشته منجر به جدایی شود، این آمار بسیار تکان دهنده است …
چرا برخی مسئولان نتوانستند به مرحله‌ای از مردم باوری و مردم مداری برسند که پس از گذر از این همه سال اعتماد عمومی اینگونه دچار ریزش و آوار نشوند؟!
چرا نتوانستید آنگونه که شعار مردم گرسنه و فقیر و پابرهنه را می‌دهید خود آنگونه زندگی کنید؟ چرا نتوانستید حداقل‌هایی را که حق آنان بود را برایشان فراهم کنید؟ چرا نتوانستید و نمی توانید از جنگ بزرگان کوچک شده این مردم که دائم چنگ و دندان به هم نشان می‌دهند جلوگیری کنید و به این باور برسید که در شرایط کنونی بهترین روش سکوت است، بگذارید مردم با درد خودشان کنار بیایند، دعواهای نعمتی حیدری را بگذارید در گعده‌های تمام ناشدنی‌تان، آنجا هم را افشا کنید و بر سر و کول هم بپرید و بزنید اما در اندرونی، حرف‌ها و طینت خویش را خبری نکنید و خود را بیش از این افشا نکنید…!
افکار برخی آقایان چونان همان گوشت های یخ زده، منجمد و فریز شده است و انگار در سیاره دیگری زندگی می‌کنند، مردم سال های زیادی است که از آنان عبور کرده اند…!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*